הטנדר נוסע
New member
שלוש שאלות על אוטובוסים
שלוש שאלות על אוטובוסים
שישהו מכיר את315-80 של אגד אז למה השמשה שלה לא "חצי" עגולה זה אומר שהיא נראת כמו זלדה אים משולש קטן בצד אגב היא O303 כמה שנים אוטובוס יכול לסועה מבחינת רשוי ואחרון איך קוראים לבומבה ההיא שבולתת מהבקאקס לכיון הגלגל ולמה רוב אים לא כולם מהאוטובוסים ונטושים מוצאים את האקסים מישם [האים זה בשביל גרירה] ? וחג שמח ושנה טובה לכולם
שלוש שאלות על אוטובוסים
שישהו מכיר את315-80 של אגד אז למה השמשה שלה לא "חצי" עגולה זה אומר שהיא נראת כמו זלדה אים משולש קטן בצד אגב היא O303 כמה שנים אוטובוס יכול לסועה מבחינת רשוי ואחרון איך קוראים לבומבה ההיא שבולתת מהבקאקס לכיון הגלגל ולמה רוב אים לא כולם מהאוטובוסים ונטושים מוצאים את האקסים מישם [האים זה בשביל גרירה] ? וחג שמח ושנה טובה לכולם