שלוש ארבע ול
עבודה

raananh

New member
יש גם "חסרונות" לגייז

יש גם "חסרונות" לגייז: הם מאותגרים בהרבה תחומים, כולל תחומים שלסביות מצטיינות בהם....
... למשל ספורט... כמוני... ואני לא נפגע או כועס כשאומרים את זה על גייז... אז מה? אולי יש בעייה נוספת לכמה לסביות, לדעתי, שהם לוקחות דברים מסויימים ברצינות ... או כדבר פוגע.... כשאין סיבה לזה... אני גם טוען שרוב הגברים הסטרייטים הם מאותגרים בתחום של עיצוב פנים... כשסוף סוף מוצאים אחד סטרייט שיש לו ממש טעם טוב, אז מדביקים לו את התווית של "מטרוסקסואל"... כאילו שהוא "לא סטרייט סטנדרטי".... "סטרייט מיוחד במינו"... טוב, אפילו אם את מכירה 3 לסביות שהן מעצבות פנים, (אפשר לקרוא להם מטרוסקסואליות?
) את כפי הנראה תסכימי איתי שבתחום הזה יש אחוז מאוד גבוה של גברים גייז לעומת סטרייטים, סטרייטיות ולסביות וזה אחוז מאוד מאוד לא פרופורציונלי לאחוז הגייז בחברה. ... אז מה? ... אני לא יודע את הסיבה ל"בעייה" אצל [רוב מוחלט?] של לסביות וגברים סטרייטים... אבל אני לא נפגע מכמה תוויות שמדביקים לגברים גייז... סטראוטיפים בחברה מתקדמת הם בדרך כלל די נכונים... ולגמרי לא משמעותיים או "בעייה"... ... טוב, בני אדם זה לא מדע מדוייק (לסביות הם ככה וגייס הם ככה)... וכן, אני לא פוליטיקלי קורקט... רענן
 
אולי עשו על זה סקר.

יכול להיות שאתה צודק. השיעה הקדומה שלי אומרת שיש הרבה יהודים במתמטיקה, רפואה ועריכת דין. יש הרבה ערבים בגאודזיה ושגאוגרפיה ימית זה חוג מלא סקנדינבים. אולי זה נכון שספרות ועיצוב אופנה או עיצוב בכלל זה מקצוע יותר של הומואים מאשר של סטרייטים ואולי זו רק דיעה קדומה. אולי מחקר יוכיח שאינסטלציה או מכונאות רכב הם מקצועות עם הרבה הומואים. מעניין גם לחשוב למה מקצוע מסויים הפך למקצוע של קבוצה מסויימת. אומרים שעריכת דין מאוד דומה ללימוד המישנה ולכן היא מקצוע טבעי לעוזבי ישיבות. שמעתי גם שלפני שהיה להומואים קל למצוא הומואים אחרים הם בחרו מקצועות שמאפשרים להם לדבר ממושכות עם אנשים רבים ככל האפשר ולכן היו הרבה ספרים הומואים. אבל לפי אותו היגיון היו צריכים גם להיות הרבה נהגי מוניות הומואים וזה סותר את הדיעה הקדומה שלי. בקיצור - אולי מישהו חקר את זה?
 

raananh

New member
זה מאוד מעניין מה שכתבת!

זה מאוד מעניין מה שכתבת! אף פעם לא חשבתי על זה בכיוון הזה. העלת נקודה מאוד מאוד מעניינת: האם מקצועות "טיפוסיים" לחלקים שונים באוכלוסיה זה תוצאה של אלפי שנים של התניה והתפתחות לפי "יכולת אישית". אבל, למשל, אתן דוגמא של להיות תכשיטן או צורף. זהו מיקצוע מאוד גברי למרות שרוב הצרכנים הם נשים. זה לא מיקצוע פיזי קשה שלכן יותר קל לגברים. ולפי ה"דיעה הקדומה" שלי, נשים יותר טובות בעיצוב ועבודות עדינות. אז למה המקצוע הזה הפך והיה כל כך גברי כבר אלפי שנים? ממש אין לי מושג למה. מאוד מעניין. רענן
 

אורי 0

New member
ובנוסף

צורפות זה בהרבה מקומות מקצוע יהודי. בעיקר בארצות האסלאם. אני מתרשם למשל, שרוב הצורפים ברחוב אלנבי הם יוצאי איראן/מרכז אסיה.
 

אבא גאה

New member
אכן שירשור קורע ../images/Emo6.gif

והנה דוגמית: ישבתי בבית קפה, ושהקפה שלי היה מוכן קראו לי במיקרופון "מוטי לוכים"... וזה ממש מבייש, לא רציתי שחברים שלי ידעו שאני מוט הילוכים, כולם צחקו עלי, והבישו אותי לגמרי. פניתי לבעלי בית הקפה ואמרתי להם שאני כרגע ניוטרל, אבל אם הם לא יתנו לי פיצוי אני יעלה הילוך ויפתח בהליכים משפטיים. בכל אופן, דפקתי אותם ב2 כוסות קפה, העברתי לראשון ונסעתי משם.
 

טליאמתי

New member
אני, למשל, לא ידעתי שיש להיותי

סטרייטית איזשהו קשר לבחירת לימודים\מקצוע וכו' לכן מעולם לא הצהרתי על נטייתי המינית...
חוצמזה, בהקשר של 'קשה להיות הומו במשטרה': לעומת זאת בשב"ס ההומואיזם (יש מילה כזו..?) מתקבל בסבר פנים יפה גם בדרגות הגבוהות. אז אם נסתכל על מערכת שוביניסטית שכזו המקבלת בן זוג של איש המערכת כבעל לכל דבר... יש תקווה, לא?
 
בערך...

בסוף קורס התכנות, היינו צריכים לבחור לאיזה חיל אנחנו מעוניינים ללכת. הבחירה שלי הייתה מושפעת יותר מבאיזה חיל יש יותר הומואים. זה נשמע מפגר, אבל לבחור בן 19 זה היה די גורלי...
 
מאד פשוט

מקשיבים לשמועות... אז מה אם הן לא נכונות בכלל? נראה שבסופו של דבר בחרתי את הבחירה הנכונה. בערך...
 
סוד כמוס

לפרה ולסוס. אין דבר כזה חיל שיש בו יותר הומואים. יש המון הומואים בקרבי. יש המון הומואים בחיל החינוך. יש המון הומואים במג"ב. יש המון הומואים בארון. יש המון הומואים בכל מקום. די לסטריאוטיפים. לרוב, הם לא נכונים. הם צמחו להם מכמה מקרים שבאמת קרו, אבל אסור להשליך אותם על כלל האוכלוסיה המדוברת, אחרת נעשה להמון אנשים עוול. זהו. יום-טוב.
 

אבא גאה

New member
אתה רוצה להגיד לי

שלדעתך בחיל שיפוץ ובחיל קישוט יש אותה כמות הומואים?
 
למה שלא יהיו?

כנראה שההומואים בחיל השיפוץ יהיו בחורים קצת יותר מחוספסים מההומואים בחיל הקישוט. אבל למה שהם לא יהיו הומואים, רק כי הם מחוספסים?
 
חייבת לספר

אני עומדת במזדרון בעבודה שלי ומבקשת בקול קצת מרחוק מהמזכירה שתצרף את זיוה לאפשרות לנהוג באוטו היא שואלת אותי אם רשום שאנחנו זוג שאיזה מקום שאלתי איפה אפשר לרשום היא אומרת לא יודעת כל זה בקול רם ויש כבר התקהלות כזאת אני מתה מצחוק אני אומרת לה ממי תגידי איפה ואני מיד רושמת בסוף היא כל כך נלחצה שאמרה יאללה תביאי וזהו אני בטח בעד וכאלו... המרכזנית החדשה אמרה לה שמספיקה הצהרה לפי מיטב ידיעתה . בקיצור חוייה להיות לסבית במקום עבודה.
 
למעלה