שלושה שבועות ו.....

שלושה שבועות ו.....

לא, ולא ילד... שלושה שבועות של חופשה צמודה 24 שעות ביממה, הוא ואני, למען האמת לפני שנסענו חשבנו לצרף זוג חברים, אחר כך אמרנו: פעם אחת ככה לבד 3 שבועות בלי חברים מישראל, בלי המשפחה, בלי הדג של ראש השנה, ככה ביחד. מה רע אמרתי לעצמי? שלושה שבועות צפופים מה יכול כבר להיות... המון זמן לא היינו ככה יחד 24 שעות ביממה ביחד, והיה טוב. ת'אמת עם יד על הלב, קצת חששתי, בבית יש את הילדים, את המשפחה, את המהומה, ושם היינו לבד, עם עוד אנשים רבים מסביבנו, אבל היינו לבד, וויתרנו אחד לשני, יותר ממה שאנחנו עושים בבית, עשינו בטן גב בחופים הנפלאים, יצאנו לאכול במסעדות הכי טובות (בארץ זה קורה רק לעתים רחוקות), ומשונה להגיד, למדנו להכיר עוד אחרי כל כך הרבה שנות נשואים. עשינו קניות בטירוף (כשהוא הקניין ואני פחות, מה שהפוך בארץ), והסתדרנו. חזרנו לארץ, לשיגרה היומיומית, אבל יש לנו בלב פינה מלאת אהבה על שלושה שבועות ביחד.
 

קסומה

New member
חלום

פשוט יושבת וחולמת לעצמי אותי ואותו לבד מסעדות, בילויים, שינה ארוכה ארוכה..... לי מספיק שבוע אחד כזה... מעבר לזה יהיה לי קשה בלעדיהם.. אשריכם תמשיכו לבלות ולהנות.
 
וואו'

צריך לנסות זאת.........רק שאצלי אני לא בטוחה שנצא מזה בשלום חחחחחחחחחחחחחחח כל הכבוד זמן איכותי ביחד לבד
 

בוואריה

New member
../images/Emo13.gif

שמחה בשבילכם ממש מעורר קנאה אני הייתי מתחילה ביומיים ולאט לאט מוסיפה קצת, שלושה שבועות ככה לבד באמצע החיים מסוכן לי מידי חחחחח
 
למעלה