אם חד גורית
New member
שלושה שבועות בתוך הלימודים...סקרון.
מאחר ואני אמא לילד בכיתה א', השאלות מתייחסות לילדי א', או לאלו שעוד זוכרים מה זה להיות בא'
כמה שיעורים מקבלים הילדים בממוצע ביום?
עד כמה הם מתקדמים בחומר, האם יש הכתבות? מבדקי קריאה/חשבון?
האם אתם יושבים עם הילדים בזמן הכנת השיעורים? או שמא הם עצמאיים ואתם רק בודקים בסוף?
האם אתם מאפשרים להם הפסקות בזמן הכנת השיעורים?
האם אתם מקציבים להם זמן לשיעורים? אם כן, מה קורה במידה והם עברו את הקצבת הזמן אבל לא סיימו שיעורים?
לאיזה עמוד הם הגיעו בחוברת הכוח לקרוא?
הילדון שלי מקבל שיעורים כל יום, היום הוא קיבל המווון שיעורים! יותר מדי לטעמי! כבר היו לו 3 הכתבות עד היום והם מתבקשים להגיע עם מחברת הכתבות כל יום, כיוון שהן נערכות ללא הודעה מראש, בנוסף השבוע יתקיימו מבדקי קריאה וחשבון ואנחנו ההורים צריכים לשבת איתם בבית ולתרגל (גם קיבלנו הנחיות די מפורשות איך לתרגל, מה וכמה). בדרך כלל אני יושבת איתו בזמן הכנת השיעורים, אלא אם כן זה אורך יותר מדי זמן ואני מתחילה לאבד סבלנות
העניין הוא שהוא מוסח די בקלות ולכן אם לא יושבים איתו, הוא יכול ללכת לאיבוד די מהר (וזו גם הסיבה שלפעמים זה אורך המון זמן) בנוסף לקשיים החושיים של הילדון, יש לו קושי במוטוריקה עדינה, דבר שמשפיע מאוד על הכתיבה ולכן גם על משך זמן הכנת השיעורים. ברור לי שהקצבת זמן בשבילו זה הדבר הכי לא נכון מצד אחד (אסור להאיץ בו, זה גורם לתסכולים וכו'), אבל מצד שני, ללא תחימת גבולות זמן, זה יכול להמשך לנצח! (טוב...נצח זה עניין יחסי
) יחד עם זאת ברור לי שהוא לא יצליח לעמוד בהקצבת הזמן... ובחוברת הכח לקרוא, הם הגיעו לעמוד 25, היום הוא היה צריך להכין שיעורים מעמוד 20-25
אז..איך הולך אצלכם ילדי כיתה א'?
מאחר ואני אמא לילד בכיתה א', השאלות מתייחסות לילדי א', או לאלו שעוד זוכרים מה זה להיות בא'