שלושה קצרים

נעמה ע.

New member
שלושה קצרים

עם הירח המתעגל גם בי נובט משהו וקמל ומותיר שרידיו בי בגופי הכמה. *** דרוש אדם בעל כישרון מלא סבלנות ורגיש להתרת נפש נפתלת עם אופציה להישאר לתמיד. *** כל השבירות האלה אולי ירכיבו משהו שלם בסוף. היום ראיתי לראשונה גבר בוכה. ומשהו בלוחות המעטפת שלי נסדק, וקצת מָגְמַה פרצה החוצה.
 

black crow

New member
את מדהימה

כל אחד מהקטעים מפתיע בסגנון הכתיבה הישיר, המיוחד הזה. מאווווווווווווווווווד אהבתי , בצורה שאיני יכולה להסביר בכלל. מעריצתך, שחרחורת.
 

more

New member
הקצרצר האחרון

עשה לי הרבה, שכול החלקיקים אולי יחברו יחד, לראות גבר בוכה - שובר שוב את הקליפה שלך. ובכלל אני מכורה לדימויים שקשורים לכוכב שלנו ולכוכבים שמסביבנו.
 

--מתכדרת

New member
וואו.... כל כך יפה, וכנה,

ובר הזדהות. הקצר השלישי באמת מאחד ומקשר בין כולם.. מלא השראה..
 

עלעול

New member
הזמן

זה פחות טוב ממה שאת חושבת, אך מעיד על יכולת לכתוב הרבה יותר טוב ממה שאת רוצה. השירה המודרנית הדיבורית הטריביאלית מגיעה רק לעתים רחוקות לעיצוב מלוטש באמת. לאחר כתיבת כל שיר קחי חודש הפסקה. קראי אותו שוב ותחשבי לעצמך. האם באמת כל מלה מונחת בדיוק במקום ההולם אותה. האם אין בשיר שום ביטוי נדוש. האם אני יכולה טוב יותר...
 

נעמה ע.

New member
קודם כל תודה לכולכם... ../images/Emo13.gif

ריגשתם אותי... עלעול: אני לא מנסה לכתוב מקצועי, אני לא דן פגיס ולא כל מילה צריכה להיות במקומה ולהדהד בחלל האויר. אני לא רוצה שינתחו את השירים שלי בשיעורי ספרות, ואני לא מתכוונת להיות משוררת מפורסמת. אני כותבת להנאתי, כפורקן, ולכן בשום אופן אני לא אחכה חודש בין שיר לשיר. בכל פעם שאני חשה צורך, אני כותבת. לא יודעת מאיפה לקחת את זה שאני חושבת שהשירים האלה מעולים. פרסמתי אותם פה, כמו כל אחד אחר, כדי לקבל קצת ביקורת, וסתם כדי לחשוף משהו...
 

קסנדרה*

New member
עלעול - תגובותיך הפגעות יימחקו ....

תקרא בבקשה את תגובתי המפורטת לעיל. המידה ויעלה הצורך תגובותיך יימחקו לאלתר !! קסנדרה
 

עלעול

New member
אל תדאגי. הולך לבלי שוב

אל תדאגי, קסנדרה, תמשיכי ללטף ולחבק את משוררייך במצעד האיוולת החמימה והדביקה. כל השבחים שלך זה ניילון ופלסטיק... אם זה היה אתר רציני יותר, מותר היה לומר לאנשים גם מה לשפר. את דיקטטורית של טוב לב סינתטי מזויף שלא שווה כלום. כנראה שזה מה שדורשים ממך הבוסים. בהצלחה. הלכתי...
 

עלעול

New member
התנצלות מהר ככל האפשר

חלפו חמש דקות. אני כבר מתנצל על הטון הלא נעים והמיותר של ההודעה הקודמת. לפעמים אני מגלגל כדור של מרירות כמו חיפושית זבל. משהו בתוכי רואה את התהליך מהצד ולא מצדיק. הנה... עכשיו אני מגיף את הדלת בעדינות. יודע שמקומי לא עימכם, אלא בבניין הנטוש של הארי לסר מ"הדיירים" של מלמוד. עלו והצליחו בכל מעשיכם. שלום... לא אשוב עוד..
 

עלעול

New member
קול האמת המשקיף מן הצד

משקיף הכנות הפרטי שלי, המתבונן תמיד מהצד, במה שאני כותב, טוען הפעם, שאני סתם מפעיל מניפולציות רגשיות, כדי לזכות בתשומת לב, שאיני כלל מעוניין בה. הצרצרים האלה... כמה שפינוקיו ינסה למעוך אותם ברגל העץ שלו, תמיד תמיד הם מכנרים לך בזעם את צלילי האמת בפרצוף. האמת?
 

עלעול

New member
איש הבומרנג

הכי מעצבן זה, שמישהו מבטיח לך שהוא הולך. אתה רואה את הרגליים שלו צועדות ומתרחקות. אתה שומע את טריקת הדלת. היא אפילו לא נפתחת מחדש. ובכל זאת הנה הוא שוב בחדר. אנשי הבומרנג, טיפוסים, שאי אפשר לבטוח בהם. זוכרים את צ´סר קט, החתול של אליס. החיוך שלו תמיד ממשיך לצוף באויר. בעצם האויר אולי צף בתוך החיוך שלו. בעצם כל הכתוב למעלה הוא שטויות באישור בד"צ.
 

עלעול

New member
זוהי הודעה מחוקה

הודעתו של עלעול נמחקה, עקב חוסר רצינות תהומי, המהווה פגם בלתי נפרד מאופיו הרעוע...
 

עלעול

New member
בטעות נמחקו גם כל התגובות

בטעות נמחקו גם כל התגובות, שלא היו ולא נבראו, להודעתו של עלעול
 
למעלה