שלושה מחשבים משתפים אינטרנט ברשת?

ehudl1

New member
שלושה מחשבים משתפים אינטרנט ברשת?

יש לי 3 מחשבים, 2 מהם ניידים. יש לי כרטיסי רשת בכולם. בין שניים מחובר כבל מוצלב ובין שניים מחובר כרטיס אלחוטי. כלומר שאחד מהם מחובר גם וגם. המחשב שמקבל את שני החיבורים מחובר לאינטרנט והוא מחובר גם לשניהם על ידי רשת. האם ניתן לחבר בין שלושתם אינטרנט כי בכל פעם שאני מנסה הוא עושה לי בעיות ואו שנותן לי רק במחשב אחד מתארח (שגולש על גבי הראשי) או שהוא לא מאפשר לי בכלל באף אחד מהם להתחבר. האם זה אפשרי, ואם כן מה הבעיה?
 

dudi4321

Member
הבעיה זה הסיבוך.

עקרונית ניתן ע"י ICS ברשת חוטית וע"י ad-hoc לרשת אלחוטית לשתף מחשבים ואינטרנט. היציבות לא משהו. לזה נועד ראוטר אלחוטי. צריך שבכל מחשב תהיה כתובת שונה עבור כל מחשב בTCP/IP של כרטיסי הרשת. ובמחשב ה"מתארח" ללא חומת אש. עם ראוטר החיים פשוטים יותר ומקבלים יציבות רבה.
 

ehudl1

New member
זה ברור שראוטר יותר קל, אבל תראה...

ניסיתי לעשות דרך האפשרות של וינדוס לרשת שהוא נותן אוטומטי ושם זה לא ממש מצליח ונתקלתי בבעיה. האם זה נכון ללכת ככה, או שהפתרון נמצא בצורה אחרת. בינתיים האפשרות שלי לקנות ראוטר איננה קיימת, אולי בעוד מספר חודשים אני אוכל. בינתיים זאת האפשרות היחידה שיש לי. ללכת בכיוון אחר על מנת לעשות את זה או שאני הולך בכיוון הנכון? וכן, אין חומת אש במחשב ה"מתארח".
 

dudi4321

Member
החיבור שיעשה עם התוכנה וההתקנה של

הכרטיס האלחוטי, ואם אפשר לא בעזרת החלונות. יש במאמרי הפורום איך להתחבר בICS ובאלחוטי. ראוטר אלחוטי ב125 ש"ח ראה כאן. תוכל לחבר איתו גם עד 4 מחשבים עם כבלי רשת בנוסף לאלחוטי.
 

ehudl1

New member
אבל ראיתי משהו אחרים באתרים

חיפשתי באינטרנט באתרים רבים וראיתי בכלל משהו אחר ומחירים בסביבות ה-800 ש"ח ויש גם יותר זולים אבל החל מ-600 ש"ח. לגבי הלינק שנתת לי האם אני אמור להרשם שם או משהו כזה? כי זה דורש את זה
 

mordin

New member
למה לקנת אצל ספק?

אני חושב שלבזק יש מבצע זה שהם פרסמו נראה לי 9.90 לחודש ויש לך נתב.
 

ehudl1

New member
אבל יש לי תשתית של הכבלים

אתה מדבר פה על תשתית של ADSL וזה לא מה שיש לי פה, תקן אותי אם אני טועה? אצליהם לא שמעתי על מבצע כל כך אטרקטיבי וגם ככה יש לי צרות איתם מבחינת תשתית של הטלוויזיה, באינטרנט זה יחסית בסדר משום מה. בכל מקרה אני לא יודע אם אני רוצה כל כך להסתמך על הציוד שלהם גם באינטרנט, מספיק לי להסתמך בטלוויזיה. יש הצעות נוספות?
 

ehudl1

New member
איך לא בעזרת חלונות?

מה האפשרות לעשות בצורה אחרת ולא בעזרת חלונות? איפה אני עושה את זה על מנת לשתף אינטרנט, קבצים זה די ברור שזה ישתף (לפחות זה בדרך כלל עושה בלי קשר לאינרטנט), אבל האינטרנט זה העיקר על פני הקבצים.
 

rokey33

New member
ת:

אולי תנסה לעשות התקשרות Bridge בין הרשת הקווית והאלחוטית שיש לך על המשחב הראשי(כלומר לגשר בין כרטיס הרשת הקווי לאלחוטי שיש לך על המשחב הראשי). מדריך: http://www.windowsnetworking.com/articles_tutorials/wxpbrdge.html *בכל מקרה,גם אני ממליץ לך לרכוש נתב ולעשות את העניין ליותר פשוט.
 

TALCO

New member
קנה נתב

אני מצטרף לתשובה של ROKEY33. קנה נתב אלחוטי (מחירו באיזור ה- 300 ש"ח). איני ממליץ להצטרף למבצע של בזק היות ויש להם בעיות חומרה רציניות עם הנתבים (הזולים) שהם מוכרים לציבור. אפשרות נוספת היא לא לחבר את שלושת המחשבים לאינטרנט בו זמנית אלא 2 בכל פעם, זאת במידה ותצליח לעלות על הבעיות שיש כרגע.
 

ehudl1

New member
זה מה שיצא, 2 בכל פעם

לא הבנתי את המשפט הראשון, יש לבזק בעיות אז כן להצטרך אליהם? תקרה למעלה את מה שרשמתי לגבי העניין שאני נמצא בתשתית של הכבלים. אחר כך אם יהיו הצעות אני אשמח לשמוע. תודה.
 

ehudl1

New member
זה לא ממש עובד

ניסיתי לעשות את זה ואז הרשת האלחוטית לא עובדת. הרשת עם הכרטיס הקווי עובד מצויין בכל שלב, המצב שהצלחתי להגיע שאם הכבל לא מחובר אז עובד האלחוטי ואם הוא מחובר אז רק הקווי עובד ולא האלחוטי למרות שהוא מראה לי שהוא מחובר, פשוט קיימת סוג של חסימה. בכל מקרה לנסות לעשות BRIDGE לא ממש עובד ולא מאפשר לי אף עבודה באלחוט.
 
למעלה