שלושה ילדים מתים ורבים האחראים חוץ מ...

נעם34

New member
לא את כולם שולחים לחופשה

אני עבדתי במקום שהיו ילדים ששנתיים לא נסעו הביתה-לא היו הרבה כאלה אחד לא נסע כי ההורים בדיוק נכנסו לאישפוז פסיכיאטרי ועוד אחד שיצא מאישפוז פסיכיאטרי אחרי התקף פסיכוטי וההורים לא הסכימו לקבל אותו כי בביקור הקודם הוא ניסה לרצוח אותם עם סכין היה אחד שאמא היתה ברחוב (עבדה) וסבא היה כל כך מסומם -שלא היה מי שיאסוף אותו והוא נשאר היה לנו ילד שאמא שלו היתה מקבלת קלינטים במיטה היחידה שהיתה בבית גם כשהוא בא לביקור-אז הפסיקו להוציא אותו הביתה ובהחלט היו ילדים שנשלחו הביתה פעם בחודש וגם זה היה יותר מידי -כי זה הבית שלהם ואלה ההורים וזה מה שיש -בעיני זה היה נורא והם היו חוזרים מפורקים לחלוטין אחרי סוף שבוע אחד ויחיד אבל ככה עובדת הרווחה במדינת ישראל והיו גם אחרים שנשלחו הביתה והוחזרו שוב אחרי חצי יום או באמצע השבת כי- השכנים הזמינו משטרה לאמא על מעשה עבריני ,ילד שפקידת הסעד עשתה ביקור פתע ומצאה אותו לבד בבית רעב ומלוכלך ועם סימנים כחולים והחזירה אותו מיד אבל שוב אני עבדתי במוסד קצה-הקריטריונים היחידים לקבלה שם היה ששום מסגרת אחרת בארץ לא הסכימה לקלוט את הילדים האלה בגלל המצב הקשה שלהם וההורים לא שיתפו שום פעולה עם טיפול בקהילה
 
ילדים בסיכון ההגדרה המדויקת

את מדברת על ילדים בסיכון גבוה שלרוב מלווה ברקע פסיכיאטרי. כוונתי לילדים שנכנסים להגדרה "ילדים בסיכון" עקב פרמטרים אחרים לגמרי. לדוגמא: ילדי גירושין , או הזנחה. האם מוצדק להוציא את הילדים מהבית כאשר הם מוגדרים "ילדים בסיכון" ? איך מגדירים בדיוק ילדים בסיכון?, ילד שאין לו חדר משלו? או ילד שאין לו פלזמה? הנזק הנפשי יכול להיות נזק בלתי הפיך הרבה יותר מאשר התועלת .
 
כל כך קשה למצוא משפחות מאמצות?

מדוע יש צורך במוסדות האלה? לא הילדים אלימים. הבעיה במקרים שתארת לרוב עם ההורים.
 
זוהי שאלתי גם

מדוע יש צורך במוסדות האלה????????? ואם אכן יש אלימות במשפחה, למה לא מוציאים את הפוגעים ??????? למה מוציאים את הנפגעים???????????????????? לא מבינה מה קורה כאן????? מי נותן את ההחלטות?????? ואני מכירה טוב מאוד את מערכת הרווחה!!!!!!
 

נעם34

New member
מסתבר שאם מחכים יותר מידי

כבר נוצרת פתלוגיה ומתפתחת יופי של הפרעת התנהגות וסימנים של הפרעת אישיות מתהווה -אין הרבה משפחות (אם בכלל ) שיוכולות ומסוגלות להתמודד עם ילדים במצב כזה אני מכירה ארבעה שהגיעו לאימוץ יחסית מוקדם בגיל 3-4 לשתי משפחות מקסימות במשפחה אחת הילד התפרק בגיל 6 והגיע לאישפוז פסיכיאטרי ואחותו שנה אח"כ - שניהם היום במוסד טיפולי וכשאני אומרת התפרק זה אומר-עשה את צרכיו בכל מקום ואכל אותם,פגע בעצמו ובסביבה ,אחותו עקרה לעצמה שיניים , ועשתה לעצמה קרחות ע"י תלישת שיער. במשפחה השניה המצב קצת יותר טוב ילדה אחת הם שלחו לטיפול מוסדי רק בגיל 14 אחרי שכבר אי אפשר היה לשלוט בה והיא סיכנה את עצמה והשניה בבית אבל עם השגחה צמודה בשני המקרים הרשויות "שכחו" לספר על מחלות נפש תורשתיות ובשני המקרים הילדים הביולוגים של המשפחות המאמצות נפגעו קשה מהילדים המאומצים. וכן במדינת ישראל אין רשימת קופצים לילדים גדולים אולי אם היו מרחיקים את הילדים מהבית בעודם תינוקות -והרי הבעיות היו אותן בעיות כבר אז אז מישהו היה מוכן לאמץ אבל חיכו וחיכו עד שהילדים גדלו ונהיו בני 6 ומעלה ואותם כבר אף אחד לא רצה ושום משפחה לא היתה יכולה להכיל את הילד המסכן שסוחב על הגב את תחלואי המערכת.
 

mishelli

New member
אילו מקרים מזעזעים!!! באמת יש דברים כאלו???

למרות שקוראים על זה בעיתונים, זה נשמע הזוי!!!!. כנראה רק במקרה של סמים. או סמים פסיכיאטריים.
 
מצטרפים? לטוב ולרע

מדינת ישראל הצטרפה למדינות המפותחות החברות בארגון הכלכלי לשיתוף פעולה OECD. מעניין לבדוק אם לארגון יש תקנים בנושאי משמורת ילדים ומתן תרופות לחסרי אונים כמו שיש להם בנושאי עוני, פערים, תל"ג וכדומה. אני חושבת שכאן ניתן להביא מעט מעט מזור. חוץ מזה - חבל על הזמן (הרשו לי להיות מעט פסימית, רק לשניה). למרות זאת, לא כדאי להרים ידיים וצריך לנסות לתקן פה ושם. נ.ב. אין הגדרה של ילדים בסיכון. פעם, יצא לי לשוחח באיזה אירוע עם איש אקדמיה החוקר וכותב ומפרסם בתחום הרווחה. השקפתו הייתה מסורתית, כפי שאני רואה כמעט אצל כל עם ישראל, דהיינו: מי שעוסק ברווחה הוא קדוש מעונה. לא היה לו מושג אם יש הגדרה ל"ילד בסיכון" ולמעשה פער פה כשאמרתי לו שפשוט אין. היה ממש מופתע. מזלי שיש לי מעט סמכות שהדברים נבדקו לפני שנאמרו כך שהאמין לי. מכל מקום, המידע החדש לא הביא אותו להרהור מחדש על השקפתו המסורתית. והוא נחשב מומחה.
 
למעלה