שלוק קפה לעיניים

talib10

New member
שלוק קפה לעיניים

כמכורה לקפה, הפירסומת של גרנייה, על הרולר קפה לעיניים, עשתה לי חשק.. קניתי, והתחלתי "להזריק" קפה גם בדרך הזאת. האמת, זה מרענן מפחית נפיחות ונותן הרגשה טובה.
 
אני עוד לא החלטתי

קיבלתי לנסיון את המוצר. אני כן מרגישה שינוי קטן מבחינת עייפות העיינים שלי, אבל לא יודעת אם לייחס אותו למוצר או לפסיכולוגיה שמאחוריו
היתרון של המוצר הוא אכן התחושה שהעיניים מתעוררות (חשוב לי בעיקר כשבשעה 20:00 אני עייפה נורא). החסרון הוא שהוא משאיר באזור תחושה מעט דביקה. אני לא יודעת מה העלות שלו ולכן קשה לי להגיד אם הוא מצדיק את המחיר או לא.
 
אני חייבת לשאול

וממש לא כדי להתלהם, מנסה להבין - מה גורם לכן להשתמש במוצרים האלה? איך האמירות (מהפרסומות) על עור הפנים העדין שלנו לא גורמות לכן לחשוש למרוח עליו כל מיני חומרי נסיונות כימיים? (משרשרת אליך אבל שואלת את שלושתן ואחרות, בתור אחת שמציעים לה לדגום ומסרבת בנימוס)
 
אני מניחה שתלוי בסוג המוצר

ובחברה שמייצרת אותו (כאן ייתכן ואני חוטאת לחברות קטנות שלא פחות טובות מהגדולות)
 

greenzg

New member
אני מנסה כל הזמן מוצרים

היות ויש לי יובש בפנים... אני מאמינה שבחורה בת 18 עם עור נהדר לא תנסה כלום, כמו בכל העולם הצרכני אנו מנסים לפתור בעיות בעזרת קנייה...
 

greenzg

New member
אני קונה קרמים רק במבצעים

והוזלות ברורות היות ורב הקרמים ברמה הבינונית דומים, ניסיתי גם יקרים ופערי המחיר לא מצדיקים את המוצרים.
 

noa555555

New member
אם את סובלת מיובש, אני מאוד ממליצה

לך לגשת לבית מרקחת ולקחת דוגמית של פלקסיטול, ואפשר גם לקבל דוגמיות שלהם בדואר באתר שלהם, הם שולחים לך את כולן. קרם פנים מעולה, קרם ידיים מעולה, המלצה חמה מאוד מאוד. ואם את באמת שואלת אותי - הקרם הכחול של ניוואה עושה עובדה מופלאה ומעלים כל יובש אפשרי שבעולם. . למרוח על עור נקי בלבד . הוא שומני אבל מעולה, ואנשים לא יודעים אבל ככל שהוא נחשב "פושט" הוא זוכה בפרסים שנה אחר שנה, והוא סוד יופין של נשים רבות. אני משתמשת בו קבוע. אין מצב לתפוס אותי בלי העיגול הכחול הזה בבית
אז אלה שתי ההמלצות החמות שלי . (בניוואה אני משתמשת גם כקרם ידיים אם בא לי, ובכלל. ) וגם הריח שלו נעים בעיני, ובכלל של כל מוצרי ניוואה, שאני משתמשת בדיאודורנט שלהם (הספריי) בתור בושם , על אמת. ריק נקי ורענן וכיפי.
 

דורי56

New member
אני משתמשת בשמן חוחובה

בבוקר ובערב אני מורחת שמן חוחובה על הפנים (בבוקר אני שמה גם קרם לחות עם מקדם הגנה) מאוד עוזר ליובש בפנים.
 

noa555555

New member
במצבי יובש קיצוניים, הכי טוב לשים

שמן נבט חיטה (ולסתום את האף או למרוח עליו קרם קליל נוסף להסוואת הריח). שמן החוחובה כמעט לא מזיז אצלי כלום למרות שהוא בהחלט שמן סימפטי שנספג מהר. יש לי את שניהם בבית..
בכל מקרה, לשים לב, שמן - על עור נקי ביסודיות בלבד. אחרת זו הזמנה לבעיות בעור. כנ"ל קרמים. הקרם היחידי שאני מחדשת כל הזמן מבלי לנקות במהלך היום הוא קרם הגנה משמש וקרינה. ואם כבר אנחנו שואלים: האם צריך לשים קרם הגנה מקרינת המחשב? שמעתי שמועות לכאן או לכאן, לכן אחדד את השאלה: האם קרינת המחשב מזקינה את הפנים וגורמת להם פיגמנטציה ברמה מסויימת? כמו רמה מסויימת של שמש?
 
אני מצטרפת להמלצה על פלקסיטול

מניסיון רב - אחרי שניסיתי המ ון תכשירים אני מצטרפת בחב שלם להמלצה על פלקסיטול- קרמים מעולים אני משתמשת בקרם פנים שלהם , הוא נעים נספג מהר היפואלרגני עושה עבודה וגם לא כך כך יקר בערך 80 ש"ח בסופר פארם אני מצרפת לינק לאתר שלהם אפשר לב קש דוגמיות חינם
 

greenzg

New member
את מתכוונת את הקרם הכחול של ניוואה על הפנים?

דווקא יש לי אותו פשוט על הפרצוף זה נראה לי כמו שפכטל
 

noa555555

New member
כן , לקרם הזה הפשוט,

תמרחי אותו על עור נקי ולא בכמות ענקית. זה נספג. אם עדיין יפריע לך אחרי כמה דקות את יכולה לספוג שאריות בטישו בטפיחות. רק בשניה הראשונה זה מרגיש כך. אחר כך משתפר עד ספיגה מלאה. צריך לתת לו קצת זמן על הפרצוף. אין לך מושג איך הוא זוכה שנה אחר שנה, הפושט הזה. גם בפרסים וגם בהמלצות. דוקא הוא.
 

greenzg

New member
תודה על ההמלצות רציתי לציין

שהיובש שלי מתבטא בעיקר מתחת לעיניים ואני לא יודעת אם מותר לשים את קרם הפנים שלהם מתחת לעיניים. ונכנסתי לאתר ואין בקרם פנים הגנה מהשמש וזה חיסרון גדול כי אני לא מצליחה למרוח בבוקר גם קרם הגנה לפנים וגם קרם פנים.
 

noa555555

New member
אני שמה על כל קרם קרם הגנה משמש לאחר מכן,

כשכבה אחרונה, ולעניות דעתי הוא הקרם החשוב ביותר בארצנו שטופת השמש והקרינה. וגם צריך לחדש אותו מדי פעם , בלי קשר לקרם הלחות. לדעתי את הקרם של פלקסיטול מותר לשים גם מתחת לעיניים,ויש גם קרם עדין מאוד של ילדים, שהוא חזק בפעולה אבל עדין מאוד. אבל לא הייתי ממליצה לך לשים שום קרם שבעולם ישר על העפעפיים. רק מסביב.בעיקר איזור ה C החיצוני , שנוטה לקמטי הבעה. לאזור העיניים ממש חשוב לשים משקפי שמש במשך היום, בעיקר אם את בחוץ. ולהזהר מכל הקרמים שלא יכנסו אל תוך העין, גם הקרם העדין ביותר גורם צריבה וטשטוש ראייה בתוך העין, בעיקר כשמזיעים, אז לא להתקרב מדי.
 
אני, כנראה,

מאמינה שכל הקרמים האלה לא ממש מועילים, שלא לומר מזיקים, לעור הפנים. חבל שחברות הקוסמטיקה לא מזכירות לנשים (ולאנשים בכלל) שהרבה יותר חשוב שהן ירבו לשתות מים ויימנעו מחשיפה לשמש כבר מגיל צעיר.
 

kdr

New member
כמכורה

נסי חוקן קפה, פועל הרבה יותר מהר ולאורך זמן אם תהיה לך עצירות זה יעזור למתוח את עור הפנים
 
למעלה