שלומי, נעם, אלישע אתם כאן?

שלומי, נעם, אלישע אתם כאן?

אני צריכה עזרה ב- ASP
 

udiyulis

New member
הדס יקרה, שנה טובה!

אני אמנם לא אף אחד מהשלשה אך בקשה לי קטנה אם אפשר להוסיף במאגר הקבצים "קבצים ממויינים על פי נושא" תיקייה לנושא "אנגלית" כי סוף סוף אני מצליחה להעלות קבצים למאגר, אך אין תיקייה - לא על שמי (פחות חשוב) אך גם לא לנושא, ולאחרונה נכנסים מורים המלמדים אנגלית, וכדאי שיהיה מקום מוגדר בו ניתן לשתף בחומרים. בזמנך החופשי ובתודה מראש, שנה טובה, ושימלאו כל משאלות לבך לטובה!
 

noam778

New member
הי הדס יש ספר מצוויין

ניקרא ASP 3 חוץ מזה הכנסתי פה קישור לפני כמה זמן לגבי לימוד ASP ע"י מורה בתיכון שמלמד ת את התלמידים שלה.. זה באתר של בית ספר תיכון קריית חיים.. אבל כל בית ספר תיכון גדול תוכלי למצא הסברים מצויינים על ASP
 

udiyulis

New member
הדס, כתובת שמצאתי ללימוד ASP

ארגון ה- ASP הישראלי מקווה שיעזור
 
אתר מעולה, שאלתי שם- תודה.

והוספתי אנגלית לארכיון. מקווה שיתמלא בפעילויות בקרוב.
 

udiyulis

New member
הדס יקרה, שמחה שיכולתי לסייע

ותודה על זריזותך למלא בקשתי. אכן מקוה שהוא יתמלא ע"י כל המורות המלמדות אנגלית, וגם ע"י אחרות שיש בידן דפים, חומרים ופעילויות מתאימות.
 
חיפשתי יישום מסויים

שיהיה לי תאריכון, לחיצה על תאריך מסויים תקפיץ לי לוח שבו אוכל להכניס נתונים. הלוח לא יהיה מוגבל מבחינת מקום, ולאחר שאאשר בעזרת סיסמא- הנתונים יופיעו לי בלוח השנה. הנתונים יתעדכנו און ליין, וכל מי שיהיה באתר יוכל לראות את הנתונים. כל אחד שאתן לו הרשאה יוכל לעדכן נתונים . אין חשיבות ליצירת דטהבייס. התאריכון של הפורום מתאים לי, אבל יש בו בעיה שאני מוגבלת מבחינת הכנסת תווים בכל יום. למעשה אני צריכה אאוטלוק ברשת הגזמתי?
 
למעלה