שלומי - מאמר נפלא!!

  • פותח הנושא drshy
  • פורסם בתאריך

drshy

New member
שלומי - מאמר נפלא!!

How to make your day dreaming useful כל כך בסיסי עבור אנשי NLP ועם זאת כל כך חזק... מומלץ בחום לתלמידי רטר (אני עצמי מתכוון לתת עותק גם לכל סטודנט שנכנס להרצאות שלי...) שלומי, דרך אגב, אם יש לך קשיים עם חברות דוגמניות-על... אני מגיע לאיטליה בעוד חודשיים!
 
חחחח... כאן כל אישה שנייה נראית

כמו דוגמנית. הצ'כיות קיבלו גנים טובים במיוחד. הצ'כים, למזלי, לא עמדו בתור הנכון... מה שהופך אותי לאקזוטי כאן. אגב, שי, בדקת את האתר החדש שלי? מה דעתך עליו? יש פוטנציאל להצלחה?
 

ita101

New member
יש לך אתר בונבוניירה!

וגם הקורס שפתחת הוא בונבוניירה (צ'כית)
הסיבה שאני לא ממש גולש בו עדיין זה שיש לי עומס חומר על הראש והחלטתי לצוף ולא לטבוע בינתיים. אגב לאחרונה הורדתי די הרבה חומר נוסף - עשרות (!!) ספרים, כמה הרצאות אודיו (נכס יקר), ואיזה סרט או שניים (נכס יקר וכבד מאוד להעלאה...). בין השאר יש שם כמה של בנדלר. והורדתי איזה סרט של גרינדר. נראה מעניין. וקטעים של אנתוני וגם של... הזקן הבתול (חחח נגיד) ג'פריס.
 

ita101

New member
אה?

אני לא *כזה* צדיק... לא כמוך... עכשיו אפשר להמשיך?
 

ita101

New member
לא ציפיתי לתגובה כזאת ממך...

כאילו לא "כל העולם" מוריד אלפי שירים וסרטים וכו'. כאילו זה לא נפוץ. כאילו אתה לא עושה את זה. אם אתה רוצה לפתוח דיון על מוסר אז אני חושב שזה לא הפורום המתאים. אם זה מעניין אותך - יש דברים שאני מוריד מהאינטרנט ויש דברים שאני קונה בטאווררקורדס למשל (שבוע שעבר קניתי את 2 הדיסקים הראשונים של אלון אולארצ'יק - מומלץ!).
 
הרמז היה

שגם אם אתה מוריד בצורה לא חוקית, אל תספר על זה לכל העולם. זה גם נגד החוקים של "תפוז", אני די בטוח. ואני באמת לא מוריד דברים בצורה לא חוקית. אני קונה ואם זה לא טוב אני גורם למי שמכר לי לקחת את זה בחזרה. השיטה האמריקאית - או שאני מרוצה או שאתה מפסיד כסף.
דיסקים אני כמעט ולא קונה, אולי רק כמתנה לאחרים. כשייגמר המאבק בין היוצרים לתעשייה לצרכנים, אז הדיסקים יהיו יותר זולים ואז יש לי רשימה אדירה לקנות. זה לא עניין של להיות צדיק. פסיכולוגית אתה מקבל פי כמה יותר ממשהו שאתה משלם עליו ממשהו שלקחת בלי לשלם. כל מה שאתה מוריד אתה יכול להשיג בספרייה, עם כרטיס ספרייה שעולה אולי 10 ש"ח לשנה... לא צודק?
תוריד. תוריד. אם ייגמר לי הכסף, אני אפנה אליך... אולי.
 

ita101

New member
אוקיי

אני אולי מסכים איתך לגבי "פסיכולוגית אתה מקבל פי כמה יותר ממשהו שאתה משלם עליו ממשהו שלקחת בלי לשלם". צריך לבדוק את זה. אני לא לגמרי בטוח בנוגע לזה. אם היית מבין באיזה חור אני גר... אני אשמח אם תאמר לי אם אני יכול להשיג ספרים של NLP בישראל! אני מוכן אפילו לקנות (פיניתי קצת מקום בספריה שלי לפני פסח
). אני חייב להזמין אותם דרך חו"ל? מעבר לזה - האם באמת יש ספרים כאלה בספריות? ההנאה שלי באמת תהיה גדולה אם אדע שאני יכול להשיג את הספרים המוצקים בדרך נכונה.
 

ita101

New member
ותודה אגב על תשומת הלב בעניין!

לפעמים עודף הזמינות והקלות גובר על חיפוש עמוק יותר.
 
אמזון זולים

ויש להם קטע של ספרים משומשים... לפני כמעט 10 שנים קניתי מהם בערך 20 ספרים, וכל אחד עלה פחות מחמש דולר. המשלוח היה במסגרת מבצע חג שהיה אז, ככה שגם על מישלוח קיבלתי הנחה גדולה. תתעדכן באתר שלהם בסביבות החגים, כמו האיסטר עכשיו.
 

ita101

New member
יש לך אתר בונבוניירה!

וגם הקורס שפתחת הוא בונבוניירה (צ'כית)
הסיבה שאני לא ממש גולש בו עדיין זה שיש לי עומס חומר על הראש והחלטתי לצוף ולא לטבוע בינתיים. אגב לאחרונה הורדתי די הרבה חומר נוסף - עשרות (!!) ספרים, כמה הרצאות אודיו (נכס יקר), ואיזה סרט או שניים (נכס יקר וכבד מאוד להורדה...). בין השאר יש שם כמה של בנדלר. והורדתי איזה סרט של גרינדר. נראה מעניין. וקטעים של אנתוני וגם של... הזקן הבתול (חחח נגיד) ג'פריס.
 
למעלה