שלומי ארביטמן

אני חושב. . . .

שאם שלומי "באמת" אוהב את ביתר ורוצה לחזור לקבוצה וכל מה שהוא אמר הוא עומד מאחורי זה... אזזזז הוא צריך פשוט "לא להיתאמן" אצל המניאקים האלו שלוקחים שחקנים בכוח. . . . . אומנם בהתחלה היה לו באלגן (עם איזיקוביץ`) אבל אחרי כמה זמן (אני מאמין) שהוא יחזור לאהבת ליבו כמו קינג....... ברגע שהוא יתחיל להיתאמן עם הבועל ניגמר הסיפור אני יודע שהוא ישרף! בהתחלה הוא ימשיך לדבר על ביתר... ואם הזמן. . . . אתם יודעים,,,,,, אקיצער..... אני מקווה שהמילים הבאות שאני ישמע משלומי זה...: "אני לא לובש מדים אחרים חוץ מצהוב שחור"! (אינשאללה)
 

rony77

New member
דברי ליאור שחר - מביג וואן ...

ליו"ר הפועל פ"ת אין ספק היכן ישחק שלומי ארבייטמן כבר מהמחזור הבא. מבקש מאנשי בית"ר י-ם להפסיק ללחוץ על השחקן ומודיע להם שזה פשוט מאוחר מדי והוא כבר לא יחזור לי-ם העונה. אני חושב שכדאי שאנשי בית"ר ירושלים יפסיקו להלחיץ את שלומי ארבייטמן. זה גם מיותר, גם מאוחר וגם לא יעזור להם. שלומי הוא שחקן של הפועל פ"ת וישחק אך ורק במועדון שלנו. התגובה של שלומי הגיעה בגלל הלחצים שמופעלים עליו מצידה של בית"ר ירושלים. התגובה של שלומי הגיונית ללחצים המסיביים שהוא עובר מאנשים בבית"ר, אני מבקש מבית"ר להפסיק עם הלחצים על שלומי. מבחינתנו הכל תם ונשלם. שלומי ארבייטמן הוא שחקן שלנו, אנחנו נקבל אותו בהרבה חום ואהבה ברגע שיחזור מצרפת ממשחקה של הנבחרת האולימפית. להפועל פ"ת יש קהל גדול וחם, בדיוק כמו זה של בית"ר ירושלים. אני בטוח שהקהל שלנו יידע איך לקבל את שלומי ואין לי שום ספק שגם אצלנו תהיה לו הרבה מוטיבציה. אנחנו נכנסנו לסיפור הזה, כי רצינו שחקן טוב וכי בית"ר ירושלים לא הצליחה לעמוד בתשלומים. לראיה צ'ק ההחזר שהועבר אליה, הופקד על-ידה מייד. לו בית"ר היתה רוצה (לא שזה היה עוזר לה), ברמה התיאורטית לנסות לבטל את ההעברה, היא היתה מחזירה את הצ'ק. עצם ההפקדה היא התשובה הכי טובה לכולם וגם לציבור אוהדי בית"ר ירושלים. פרדי דוד העמיד השנה קבוצה חזקה מאוד, אבל אנחנו רק בתחילת הדרך. בשני המשחקים הראשונים העונה ראינו שאכן מדובר בקבוצה טובה, שלומי ארבייטמן הוא תוספת כוח משמעותית ואנחנו בהחלט רוצים להתקדם. מכיוון שזו רק תחילת הליגה, לא נצא בהצהרות, אלא פשוט נעשה את המיטב בכל משחק ומשחק. אנחנו לא מתחמקים מנושא שלומי ארבייטמן ומגיבים בכל פעם שאנחנו מתבקשים. אני מאמין שבקרוב הרעש ייפסק, אנחנו פשוט מספרים את הסיפור האמיתי.
 

Avi Nimni 1

New member
לאימא של ארביטמן נמאס והיא בתגובה..

"אמרו לי שיש פגישה עם מאיר שמיר אבל זה לא היה ולא נברא. ההנהלה מספרת לאוהדים שהיא נלחמת על שלומי אבל זה לא נכון. אותי כל זה לא מעניין, רק חשוב לי שהבן שלי שבור. שברו לו את הלב, הוא בוכה, יומיים לא יושן וכל הזמן מתקשר מחו"ל ואומר 'תדברו עם זה ותדברו עם זה ואיך היתה פגישה בין שמיר לראשי בית"ר' כשבכלל לא היתה. הבן שלי הוא הקורבן של האירועים, אני מפחדת שלא תהיה לו מוטיבציה לשחק, הוא לא מוכן לשמוע בשום פנים ואופן לעבור לקבוצה אחרת. לדעתי הוא בכלל לא היה צריך לנסוע למשחק של הנבחרת, הוא שבור ובכל רגע מתקשר. איך הוא ישחק? איך אפשר לקחת לבן אדם את הלב איך? אני מאשימה רק את ההנהלה של בית"ר, כי אריק רק עזר לנו. עכשיו פתאום הם רוצים להלחם וזה מאוחר מדי. שלומי עדיין ילד, בסך הכל בן 19, כל החיים לפניו ועכשיו הוא שבור, שבור. יומיים אני לא ישנה ולא אוכלת, קשה לי לראות אותו ככה (בוכה א"ג) אני מדברת על הילד שלי. "הנהלת בית"ר גרמה לכל הבלגן והם צריכים לתקן את מה שעשו. הם לא עשו מספיק, לא עזרו, ושיחררו אותו בקלי קלות. הילד נכנס בעונה שעברה למינוס שאריק כיסה. כשרצה רכב לא נתנו לו, כשנפצע לא עזרו לו, איפה הם היו? רק כשיש אפשרות שהוא הולך הם מתעוררים? אם הם היו רוצים אז היו נלחמים עליו אבל כנראה שהם לא ממש רוצים. מה איכפת להם? הרי מי זה שלומי? שלומי רוצה לשחק בבית"ר, ואני רוצה שישחק איפה שהרגש אומר לו. אם הוא ירצה לשחק בבית"ר אני איתו, ואם הם יגיעו להסכמה עם אריק, אשמח. אריק נשמה טובה ויש לו רגש ויעשה את זה בשביל שלומי".
 
היא אמרה

ששלומי בוכה לה והוא מאוד נקשר לביתר ולאוחנה ורוצה רק שם ואברהם לוי אמר לא נורא יש את ליאור ושחר של פ"ת אמר לה לא לדאוג יש לנו בית חם וזה נראה כבר שאין דרך חזרה
 
ששלומי לא ילך לפ"ת.

אז ששלומי לא ילך ולא יתאמן בפ"ת ולא ישחק אז הם לבד יחזירו את שלומי לבית"ר.
 
אני יסביר לכה זה פשות

כי פניג`ל מושתל בבית`ר מטהם הבועל בשביל שבית`ר תרד ליגה ואים שלומי זה קצת קשה לרדת ליגה
 
הוא באמת הגזים אני מסכים איתך אבל

לא רק עבריין סתום גם שקרן לא קטן שאני שונא אותו מאז שהוא עשה את הקטע של שלומי טמבל חסר תפוקה מאיר הזה
 

אסף עטר

New member
איזו התפתחות מעניינת

נראה מה יהיה לאוהדי פ"ת היהירים להגיד על זה. ועוד יותר מעניין מה יקרה בסוף הפרשה, הרי לפניג'ל בכל זאת לא יצמחו פתאום מטבעות על הידיים.
 
מה זה איך מסבירים אני מאמין לו על

כל מילה שהוא הוציא מפיו והלוואי שהוא יחזור אלינו
 
נראה לך?

מי זה הפועל פת קבוצה של שתי שקל, אלף אוהדים כולה בכל משחק, ראיתם איזה כבוד עשו לו שארביטמן נכנס בטדי.. בפ"ת ישירו לו? זה לא רציני לחשוב שהוא היה מת לעזוב את ביתר
 
הוא הוציא את ההודעה

כי הוא קרא מה רשמו עליו בכל האתרים.. נקווה שישאר איתנו
 

דIבי222

New member
למה אתה כזה??

תאמין שהוא באמת אוהב את בית"ר...ואני בטוח בזה...כי מי שקצת נקשר לבית"ר לא מסוגל להתנתק...אהבה ללא גבולות..אני בטוח שגם אצלו זה כך.
 
למעלה