שלומות! מישהו כאן זוכר אותי?!

שלומות! מישהו כאן זוכר אותי?!

אהלנות ומה שלומכם? המוני זמנים לא הייתי כאן! (חיים, עבודה, משכנתא וכו'...) אם יש פה מישהו שמצליח לדלות מנבכי זכרונו ולו זכרון קלוש אודותיי - אני זקוקה לכם! אני מעוניינת לפתוח פורום חדש (אל תשאלו איזה...) ואני צריכה בשביל זה ממליצים. המורה מכתה ג' לא ממש ממליצה עליי, כך שאתם תקוותי האחרונה! (לעניין זה בלבד, כמובן....) אם יש מישהו שמוכן שארשום את שמו כממליץ ויש לו גם מה לומר עלי שעשוי לגרום להנהלת תפוז לאפשר לי להכחיל, אודה לכם מאוד אם תשאירו לי הודעה! כל טוב!
 

התמ-ים

New member
ב תשעים ושמונה לא היה פה כלום,

לא היה ירוק (כהה) הכל היה רק חום אתה זוכר? אני זוכר ! אלפיים ואחת, חוגגים חמישים ושלוש אספקלריא מאירה ונותנת בראש ! אתה זוכר? אני זוכר ! אז איפה היינו? היינו היינו מה כבר עשינו? עשינו עשינו איפה טעינו כשהתמכרנו בכל זאת ניסינו תודה ! ומאז עד היום, אם אני לא טועה לא קרה פה כלום אבל יצאנו מזה אתה זוכר אנ'לא זוכר אז איפה היינו? היינו היינו מה כבר עשינו? עשינו עשינו איפה טעינו כשהתמכרנו בכל זאת ניסינו תודה ! אספ .... לאהוב לפני שמאוחר מידי, את ילדי ישראל אשר במערות, כי "נער ישראל ואוהבו" איך שוכחים דבר כזה ?!
 

לבוש

New member
ילדון!!! ממך לא הייתי מצפה לדבר כזה

איך יכולת עשות טעות כזאת גדולה באחד השירים היותר גדולים שלהם (ת'אמת, כל השירים שלהם גדולים...) אתה כתבת - "אבל אם בתו לפעמים עוברת אל תקרא לו עבריין" וזה ממש קרע לי את הלב לקרוא את זה!!! זה אמור להיות - "אבל אם בתו לעיתים עוברת..." אני מצפה להתנצלות ישירה לדני עם העתק אליי.. ושלא יחזור בשנית!!
 

התמ-ים

New member
מצד שני,

אם הם לא מכירים את השיר "בלה" לפנצ'ר ("לא קיים במאגר של אקו"מ" עאלק), אז אסור לסמוך עליהם ...
 

התמ-ים

New member
תרשמי אותי,

ואם את רוצה - אפילו במספר ניקים ...
אפשר להמליץ גם לכחולים בפועל להמליץ עלייך?
 

התמ-ים

New member
מי מדבר על כחולי הניקים פה?

הגשת בקשה דרך פורום משוב? יש גם שם כחולים (ובפורומים רישמיים אחרים שלהם)
 

ש ו נ י

New member
אהלן אחותי

קודם כל
דבר שני, הייתי שמחה להמליץ עליך, אבל ישלי זכרון קצרצר וחוצמשמך אני לא זוכרת קלום (איך מעליב נחון?) אז סבבה, תרשמי מה שבא לך אם זה עוזר לך ו.. מקווה לראותך כחולה (לא מקור
) בקרוב שמחה וששון
 

קרוקדיל

New member
שלומות גם לך

מישהו שכח אותך? לצערי אני לא זוכר מספיק בשביל להמליץ (בעיה שאפשר לפתור תמורת תשלום סמלי) אבל אני עדיין זוכר אותך... אז חוץ מלפתוח פורום חדש (לאמתחרה אני מקווה) מה עוד יש לך לספר לנו? ובכלל מה את עושה על הניק של תרת? זאת לא אמורה להיות אחותך או משו כזה?
 

...Oo

New member
אולי לא שמת לב אבל..

כבר יש פורום החלפת מפיות חסכו לך! אבל אני מוכנה להמליץ :) ומה שלומך ככה? בברית האחרונה לא היינו..
 
אני לא מאמינה!!!!!!!!!

את כאן? אוי ויי לי! אילו ידעתי שכל כך הרבה אנשים מסתובבים באזור, ודאי לא הייתי עוברת דירה! מה שלומך? איך הכל? והקטנה מה שלומה? ויי ויי!
 
למעלה