שלום

Zipa 00

New member
שלום

אני שאלתי כאן לאחרונה האם עדיף לקנות 710A או 630A של canon ואמרתם לי להריץ חיפוש בפורום, מאחר ולא מצאתי המלצה קונקטית אני אשאל שוב, איזה מצלמה עדיף? אני ממש אשמח אם משהו יוכל להסביר לי כי אני אובדת עיצות ולא יודעת איזו מצלמה עדיפה. תודה.
 

bester

New member
אמורות להיות פחות או יותר דומות

העיצוב נראה לי קצת שונה, 710 נראית לדעתי כמו נעל ספורט ו630 זו לא זו עם המסך המתכוונן?? האופציה של המסך גם תתן אופציות נוספות לצילום (נוח לצלם במצבים שרוצים זוויות מסוימות) וגם עצם זה שהמסך נסגר - מגן עליו (מסך הוא אחד החלקים היותר יקרים במצלמות)
 

Zipa 00

New member
היי

תודה על התגובה. ה-630 זה עם 4 בטריות ו-710 זה 2. האם זה שיקול? ה-630 זה 8 מגה פיקסל וה-710 זה 7.1 ויש עוד כמה הבדלים, עדיין עדיף 630? תודה רבה
 

bester

New member
תשובה

סוללות - עקרונית לצורך נוחות - הסוללות גורמות למצלמה להיות קצת יותר כבדה - תבדקי עד כמה זה קריטי לך (300 גרם לעומת 200 בערך) לגבי הרזולוציה - מתבטא בהגדלות תמונה - מדובר פה על פוסטרים.. גם 7 וגם 8... קישור לאתר שמבצע השוואות http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?method=sidebyside&cameras=canon_a630%2Ccanon_a710is&show=all שתיהן נחשבות למשפחתיות פופולריות
 

Zipa 00

New member
קראתי את כל הדברים

אבל זה לא אומר לי הרבה. אני לא יודעת בסופו של דבר מה להחליט?
 

moryoav

New member
בהחלט קשה להחליט

ה- A710 בגלל הזום הגדול ומייצב התמונה. ה- A630 בזכות המסך המפרקי וה- 4 סוללות (בעיני זה יתרון - היא מחזיקה מעמד יותר זמן, אבל יש אנשים שיגידו שזה חסרון - צריך להסחב עם 4 סוללות רזרביות והמצלמה גם קצת כבדה וגדולה יותר בגלל שזה עם 4 סוללות). ההחלטה שלך. שתיהן טובות, כל אחת עם יתרונות אחרים. יואב.
 
למעלה