שלום

Cגלית

New member
../images/Emo48.gifנעים בהחלט../images/Emo48.gif

מקווה שינעם לך הפורום
 

סקסיית

New member
ברוך הבא../images/Emo9.gif

הנאים החברים בעיניך? הנאה החדר בעיניך?
כי אם לא... יש מצליף בכניסה
 

אייבורי

New member
../images/Emo9.gif

איך יזיין אדון לבן סאבית שחורה. הלך האדונילי, צעקו הסאביות, לך, לך דומיקלו לבן. <אייב מהזכרון>
 

hypobelle

New member
ין ויאנג

המממ.. מונולוג?! אולי נתחיל משאלות ואני אענה :) מה ככה? בלי ארוחת ערב או פרחים?!? :) אוהבת כמעט הכל.. (כל דבר ורמתו).. מחפשת דרכים להפוך את הנוכחי לקצת יותר פרוע... יותר אגרסיבי.. כי לפעמים בא לשלוט ולפעמים בא להיות נשלטת . המממ.. איך מוציאים גבר יקה מחברבורותיו?!
 

אייבורי

New member
שאלון קטן

יש למלא את שאלון הכניסה ב 3 העתקיםעותק ליעותק להולמסועותק מקושט פרחים לסי. מין - לא\כן\המון\ המון וקינקי. מצב משפחתי - הפולני רדום\ הפולני משעממ אותי\הפולני נזרק מהחלון. כיוון - למעלה\למטה\ במטוס סילון לארה"ב. מצב ביולוגי - חד סיטרי\דו סיטרי\ תלת נתיבי\ כביש בין עירוני. מיקום גאוגרפי - עמקים \ השפלה \ מישור החוף עם נטיה קלה להרי הכרמל. ניידות - רגילה \ גמישה \ מתהפכת. ניסיון קודם - בתולה\עקרבית\מזל שאני פה.ממליצים - הפולני\גופה מחוסלת מעודף סקס\רשימת חיסול. מעשנת - כן\לא\לא יודעת תביא סיגריה\רק מקטרות שלום\ מצביעה עלה ירוק. פוליטיקה - קדימה לעבודה להרים את הליכוד. כולם מוזמנים גם לענות.
 

hypobelle

New member
הוא לא פולני הוא יקה.. אני הפולנייה

:) מין- המון וקינקי מצב משפחתי - הוא לא פולני, הוא יקה:) כיוון?! לא הבנתי.. אבל נענה.. איך שיוצא מצב ביולוגי- חד סיטרי אבל בא לי תלת מיקום- מרכז ניידות- בין גמישה למתהפכת. ניסיון קודם.. - רשימת חיסול. כן מעשנת פוליטיקה - הרבה מעבר:)
 

bane76

New member
אוווף קשה

מין/ המון וקינקי מצב משפחתי/ לא הבנתי את הקטע עם הפולני אבל היא די רדומה כיוון/ למעלה מצב ביולוגי/ בין תלת נתיבי לכביש בין עירוני מיקום גיאוגרפי/ מישור החוף ניידות / גמישה נסיון קודם/ ???? מעשן/ לא פוליטיקה/ למי יש זמן לשטויות
 

hypobelle

New member
המממ

אוף משעמם לי אני הולכת להשתעשע לבד באמבטיה אחזור יותר מאוחר
 
למעלה