שלום.

0Pandemonium0

New member
שלום.

אני לומד תיאוריה ומעוניין באתרים עם מבחנים, שבהם אוכל לבדוק את עצמי. בהצלחה לכולם, ותודה רבה
 

learndriving

New member
אתה לא חייב לחכות...

אתה יכול למצוא כמה אתרים עם מבחנים בעזרת GOOGLE ותמצא המון. גם אני פעם חיפשתי ומצאתי כמה אתרים בעזרת גוגל. בהצלחה. נ.ב. למה אתה מחכה.... תגלש בגוגל....
 

T h e B o Y1

New member
יש לי שאלה

יש מישהו שאני מכיר שעשה תאונה הוא נהג חדש שללו את הרישיון ויש לו הזמנה למשפט היו ניפגעים בתאונה כי הזמינו אמבולנס ומשטרה מה יעשו לו במשפט? יתנו לו עוד שלילה ? יתנו לו טסט ותאוריה מחדש?
 

T h e B o Y1

New member
עוד פרט קטן

שום מכונית לא ניפעה ולא הולכי רגל אבל בכול זאת הגיעה אמבולנס ומשטרה למקום
 

T h e B o Y1

New member
לא

הוא היה עם רישיון עד לפני התאונה שקרתה התאונה שללו לו השאלה שלי היא מה העונש שיהיה לו עכשיו אחרי המשפט?
 
לדעתי

מכיוון שהוא נהג חדש אז הוא היה על תנאי לכן הוא יצטרך לעשות מחדש 28 שיעורים +טסט אבל אני לא שוטרת או שופטת אז אני לא יודעת
 

MrJacKasS

New member
שלילה, קנס או מאסר

או כולם ביחד . אבל אמרת ששללו לו כבר אז לדעתי הכי הגיוני שיתנו לו קנס ו"נהג חדש" לשנתיים נוספות לאחר שיעבור טסט ותאוריה חוזרים . אבל זה רק השערה, אני לא מומחה בדברים האלה ..
 

T h e B o Y1

New member
חברה לא הבנתם אותי ניראה לי

לא הייתה לו שלילה אף פעם זאת הייתה הפעם הראשונה היה לו רישיון ניגמר לו תקופת המלווה והכול היה בסדר אבל ברגע שהוא עשה תתאונה ללא כול הצדקה בגלל מהירות מעל המותר הוא עשה תאונה ללא פגיעה בכול רכב אחר או בבני אדם שהיו בדרך אבל מכיוון שהגיע אמבולנס למקום ופינה את האנשים והגיעה משטרה אז יש חשש למשהו חמור שיהיה במשפט השאלה אם אתם יודעים להעריך אולי מה מצפה ? ושוב פעם לא הייתה לו שלילה הוא נהג עם רישיון והכול.
 
למעלה