שלום

jen10

New member
שלום

האם אפשר לקבל מידע על המיתולוגיה היהודית?
 

אום נטע

New member
הממממ ... למה הכוונה בדיוק?

סיפורי התלמוד אולי? קבלה? אגדות הבעש"ט?
 

siv30

New member
לפני חצי יממה שאלת אות השאלה

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=276&msgid=62994862 אני בטוחה שאם מישהו היה יודע היו עונים לך. לא צריך לחזור ולהציף את הפורום באותה השאלה במרווח של חצי יום, אפשר לערוך חיפוש או מקסימום לעבור לדף 2. כל שאלה חדשה ראשית, דוחפת דיונים מעניינים לדפים אחוריים ומקטינה את הסיכויי שהם יצופו. בנוסף את יכולה לגגל, לפנות לפורום 321 שיעורי בית, או לכל פורום אחר שיתכן שיתן לך את המידע הרלוונטי.
 

jen10

New member
מצטערת חשבתי שלא ראו את

שאלתי מקודם, מבטיחה פעם הבאה לא לשאול כמה פעמיים
 

ב ן ח ו ר י ן

Member
מנהל
ספר על עיקרי היהדות ודתות בכלל

מישהו מכיר ספר שמסכם את הדתות בעולם- נניח את שמותיהן (יהדות, נצרות, איסלם, בודהיזם וכ"ו) ואת העיקרים של כל דת- יותר מנקודת מבט של מחקר.
 

arandiera

New member
לקסיקון דביר - עולם הדתות

כותרת המשנה: "דתות העולם ואמנותיו. האישים, העקרונות הפולחנים, מאות תמונות, מפות ותרשימים - בצבע". הוצאת דביר, 1990. זה על כל הדתות, נשמע כמו מה שאתה מחפש. ספרים ספציפיים על היהדות יש המון, מה בדיוק אתה מחפש?
 

arandiera

New member
מה בדיוק את מחפשת?

אפשר כן, השאלה איזה מידע... על הספר עצמו אני חושבת שכבר הסברנו לך, מישהו כבר ענה לך מה הוא חושב על איך שהספר כתוב - אני לא קראתי הכל - אבל נראה לי שאותה תגובה היתה די נכונה. כפי שאמרתי, יש לקחת את הספר בערבון מוגבל כיוון שהוא מאד לא מדעי. עכשיו ראיתי ששאלת שם שוב ושוב אם הספר מספר על האהבה של האבות. מה?? איזה אבות, איזה אהבה? את מתכוונת לאהבה שבין שלושת האבות לבין עצמם? בחיי, אם היית מתנסחת כראוי אולי היינו מבינים מה את צריכה. בכל אופן להלן הפרקים העיקריים בספר: אלוהים, האשה האלוהית, המלאכים, עולם האופל, תורה, עם סגולה, הארץ, בריאה, העולם הבא, התפכחות, אברהם, יצחק, יעקב, יוסף, משה, מדבר, יעל, שמשון, יונה, אליהו, חורבן וגלות, גאולה. בפרקים על האבות כתוב גם על יחסיהם עם נשים. אולי כדאי שבת הדודה תקח את הספר מהספריה או תקנה אותו ותעיין בו? אחרי הכל מדובר בספר נחמד... שבת שלום
 

jen10

New member
בבקשה אל תכעסו, אני מאוד

מצטערת אם אני מטרידה אותכם, פשוט המחשב שלי לא ממש בסדר ואני חשבתי שלא כתבתי את השאלה בכלל, אז כתבתי אותה שנית מצטערת לא יחזור לכאן לשאול שאלות תודה ואני בת
 

דוסטו

New member
לא כועסים ואל תבהלי

לחובבי הספר כאן פשוט נמאס מעצלים שמבקשים חומר לעוס ומעוכל במקום לקרוא. בינהם כאלה שיורים צרורות חופשי מהמותן גם כשהשאלה לגמרי לגיטימית.
 
למעלה