שלום

באסטר1

New member
שלום

אני כרגע היום בן 15 ו4 חודשיים. ואני רוצה לקנות אוטו בגיל 16 (לא אופנוע) שמעתי וראיתי שיש מכוניות לגיל הזה אני רוצה שאוטו יסע טוב וכו' עכשיו על מה אני אמור ללמוד לכזה אוטו (שנוסע גם בכביש)? האם זה בעיה שהגובה שלי הוא 1.64 עדין? זה לא מפריע נכון? מה עדיף יד שניה או ראשונה? המלווה זה אותו זמן כמו במכונית רגילה? וטסט איפה אני עושה על כזה דבר?
 

OMRI666

New member
אני גר ליד טופ-דן...

ולי אף אחד לא קנה "מכונית" כשהייתי בן 16
 
אם אתה גר ליד הטופ דן אז אתה בטח

יודע על מה אני מדבר. כל מיני ילדודס עם קורקינט ממונע\טומקאר
 

OMRI666

New member
אבל למה נתפסת דווקא לאזור הזה ../images/Emo35.gif

תעשה סיבוב ב-ג', אתה לא תאמין כמה צעצועים כאלה תראה...
 

Krishi

New member
קורקינט ממנוע לא חוקי בישראל!

אוף אני גם רוצה כזה...
 

Krishi

New member
לא...

אבל זה מעצבן שהוא לא חוקי ועדיין יש אנשים שיש להם כזה!! אוף גם אני רוצה
 

באסטר1

New member
כן

ראיתי את האוטו המיול כבר , וניראה לי שראיתי את הטאומקר בשטח. בכל אופן אשמח למידע עליהם (יד שניה המחיר באינטרנט 15,000) ואני לא גר איפה שאמרת.
 

OMRI666

New member
זה לא אוטו...

הקאווסקי מיול והפולאריס ריינג'ר הם רכבי עבודה, המבוססים על טרקטורונים והם מיועדים בעיקר לעבודה חקלאית. הם מורשים לנסיעה על הכביש רק בדרכים עירוניות ומהירותם עפ"י חוק מוגבלת ל-40 אם אני זוכר נכון (אותה הגבלה שחלה על כל טרקטור שמורשה לנוע על הכביש). אה, וכמו שנאמר אתה צריך רישיון על טרקטור. הטומקאר זה באגי תוצרת כחול-לבן, שקצת יותר דומה באופיו לאוטו (עדיין, אין מה להשוות), יותר זריז, מהיר, מהנה ו"ספורטיבי" (וגם עולה הרבה יותר) וגם הוא מצריך רישיון על טרקטור. ת'אמת
אני לא ממליץ לך על אף אחד מהם- סתם עגלות לא בטיחותיות בעליל, שהאחזקה שלהן עולה הון
עדיף לחכות שנה ולקנות אוטו או לקנות איזה 50 סמ"ק חדש. אם בכ"ז אתה מתעקש, אז המיול והריינג'ר הם די דומים אחד לשני (הריינג'ר קצת יותר טוב בכל תחום וגם עולה יותר) והם יותר מוצלחים מהטומקאר בשטח טכני ובנשיאת משאות (יש להם גם ארגז כמו לטנדרים), ואילו הטומקאר יותר מתאים לשטח ספורטיבי ויותר מוצלח בכביש. אה, וגם לריינג'ר יש מושב ל-3.
 

zilber z

New member
מיול נוסע על 40 רישיון לטרקטור

עולה 800 שקל בערך ... ומיול נורמאלי לא תמצא בכזה מחיר (נראה לי) כי זו מחונה נידת ומיול נורמאלי של רינג'ר נראה לי (לא בטוח) עולה 35 אלף בערך .. קיצור לא משתלם .. אבל בכל מקרה שיהיה בהצלחה ..
 

1ca1

New member
לא כדאי לך

מניסיון (בוא נגיד את זה אני מכיר מאוד את האיזורים האלה, וגם חבר טוב שלי קנה תומקאר), הרכב לא משהו (ולפי מה שהבנתי התומקאר יותר טוב מהמיול והפולאריס), החבר שלי קנה באיזה 40 אלף, משומשת יד שנייה (אומנם מאחד בכפר שמריהו ככה שזה היה ממש חזק ומערכת סטריאו יקרה מאוד משהו בסט) אבל היום שנה אחרי זה, הוא כבר בן 17, ורוצה אוטו, ב40 אתה משיג כבר אוטו רציני, אבל הוא ימכור את התומקאר, אחרי שהוא השתמש בו שנה וחרש אותו, אם הוא ישיג יותר מ30 אלף אני אתפלא... בקיצור חבל על הכסף,בגיל 17 כבר אפשר להוציא רישיון נהיגה "אמיתי" על מכונית "אמיתית",אם הוא היה חוסך את ה40 אלף בבנק שנה + חוסך קצת כסף מעבודות וההורים קצת היו משלימים אולי הוא היה מגיע לאימפרזה שהוא כל כך רוצה לקנות... לגבי שאר השאלות, אתה צריך רישיון לטרקטור , את הטסט תעשה בשטח על טרקטור אמיתי לא משהו רציני, אין מלווה רק צריך שלט נהג חדש מאחורה, תחפש מורה על טרקטור, גם לא צריך 28 שיעורים בשביל טסט כזה, מה רק אחרי שתקנה את הטומקאר תנהג בזהירות גדולה, זה שונה לחלוטין לנסוע עם כזה דבר על הכביש מאשר טרקטור בשטח... ד"א אני לא בטוח האם אפשר מגיל 16 כזה דבר, נראה לי אולי רק מ16 וחצי כדי לך לבדוק את זה... מה שעדיף לך לפי דעתי לעשות במקום תומקאר אם אתה חייב אוטו לפני 17, תעשה פשוט קטנוע, הכי טוב לגוש דן (אין פקקים, אין בעיות חנייה), הרכב זול, ואין מלווה, ואתה עושה איזה 13-15 שיעורים עד לטסט שהוא בדיחה...
 

OMRI666

New member
../images/Emo45.gif

הרכבים האלה מתאימים רק לשימוש המקורי שלהם או לאנשים שההפסדים וההוצאות לא מזיזים ממש לחשבון בנק שלהם. לאנשים ממוצעים, זאת טעות כלכלית לכל דבר (למרות שאני יכול להבין את המניע. כשהייתי בן 16 כ"כ רציתי כבר רכב, אבל עדיין גם אם היה לי כסף, לא הייתי נוגע בדברים האלה, אלא אם היה לי ממש המון כסף).
 
למעלה