שלום

bflygirl

New member
שלום

ע"מ לקבל איבחון הולכים לניורולוג? בכל אופן פסיכולוגית התנהגותית שלחה אותי לניורולוג בטענה כי יתכן שהאובססיה שלי OCD נובעת מהיפראקטיביות ואני תוהה מה הלאה... לאחים שלי מצד אבא ( אחים למחצה אבא התחתן בשנית והביא ילדים) יש היפר אקטיביות ושניהם גם מחוננים ולא קיבלו תרופות או פסיכולוגים והקטן אובחן כיותר היפראקטיבי מהשני ולא רצו להעלות אותו לכיתה א' אפילו אבל אבא שלי התעקש ומסתבר שהילד מחונן והוא מצטיין ותלמיד למופת אבל אני מתקשה בלימודים במיוחד לשבת על התחת מה אתם ממליצים?
 

חגית35

New member
adhd- ocd

אלו תופעות שהולכות יחד, זה נשקר קיום משותף בו זמני, היינו commorbidity אחד הטיפוסים המתוארים בספרו של אמן הוא כזה. לא זוכרת איזה אחד מתוך הששה. וגם לי יש ילד adhd ומחונן- אין קשר. הם לא דפוקים שכלית וגם את לא. אבל יש להם בעיה של כימיה במוח הקשורה לתת פעילות של הדופאמין שגורמת לקושי בריכוז. אגב, כשהמוח שלהם במנוחה היינו לא מנסה להתרכז, אין את תת הפעילות הזו. בתצלומי spect באתר של דר' אמן רואים זאת ברור. ממליצה לך לקרוא את ספרו "ריפוי add " וללא טיפול תרופתי דוקא ככל שינסו להתאמץ ולהתרכז יותר כי מחייבם אותם וכועסים עליהם ואומרים שהם פשוט לא משתדלים מספיק... ומסרבים לטפל בהם.. כך מוחם יינעל עוד יותר. זו המצוקה הכי קשה. וזה בדוק.
 

zivadina

New member
OCD והפרעת קשב ורכוז

שלום bflygirl וברוכה הבאה אלינו. אני מביאה לך מספר קישורים לנושא, ביניהם תגובות של הרופאה הפסיכיאטרית המלווה את הפורום שלנו, ד"ר איריס מנור. ההמלצה שלי בשבילך היא לעשות אבחון להפרעת קשב ורכוז. זהו אבחון פשוט ולא יקר, ואם ימצאו שזאת הבעיה שלך, תוכלי לטפל בהרבה מן הבעיות שמטרידות אותך בלימודים, בנוסף לטיפול שאת מקבלת ל-OCD. נשמח לשמוע עדכונים בהצלחה
 

zivadina

New member
ADHD עלולה לעודד הפרעות נלוות

הפרעות נלוות אלו בעיות התנהגות נלוות, ו-OCD כלול בהן.
 

פלוני 26

New member
איך זה הולך יחד ../images/Emo35.gif

OCD זו התנהגות כפיתית, לא
(כל התנהגות כפיתית
) זה לא אמור לשעמם מאוד מהר ולגרום לנו לזנוח את זה
איפה פספסתי
 

zivadina

New member
ADHD והפרעות נלוות

אף אחד לא בוחר את ההפרעות הנלוות שלו. הן קורות בגלל מבנה האישיות שלו. לעיונך.
 
למעלה