שלום

שלום

ראיתי בחורה רזה מאוד ושחומה עם שיער ארוך חלק וחום (חשבתי על החלקת שיער אגב), שדיברה על בגדי ים קטנים. ואז היא שלפה ביקיני קטן כחול ולבשה בגד ים כחול אחר וזה ישב לה יפה על הגוף כי היתה דקה ותמירה והיא זכתה למחיאות כפיים והיא אמרה רגע או לא צריך ואנשים הפסיקו למחוא כי חשבו שהיא מדברת על נושאים רציניים עכשיו. ואז היא חייכה וחזרה לדבר על הבגד ים ונדמה לי ביקשה שוב מחיאות כפיים (כי היא אמרה בצחוק ולא רצתה שהמחיאות יפסקו).
ראיתי את המטפלת שלי בריברסינג יערה הלכתי אליה לכמה דקות והיא היתה נחמדה אלי והיו לידה 3 ילדים (יש מצב שאחד נראה ויטנאמי...). יערה נישקה אותי הרבה פעמים בלחיים שכבתי בביתה על הבטן והבנתי שהיא עסוקה ואין לה זמן להקדיש לי אז הלכתי.
אחותי אשלח לך במסר את שמה הביאה לי פחית עם קינלי ואלכוהול (קינלי זה משקה מוגז בטעם פירות מתוק בצבע כתום). כשהיא פתחה או אני פתחתי לא זוכרת מי עשתה זאת את פחית הקינלי הגזים עלו וחלק מהקינלי נשפך לרצפה ואבא שלי התעצבן. אחותי העבירה את המשקה לקערה וניסתה לשכנע אותי לגנוב משהו בקיבוץ וסירבתי.
בסוף החלום עברה בי מחשבה או תחושה שאחד הילדים שהיו עם יערה(המטפלת שלי לשעבר בריברסינג), היה שלי ושנתתי לה לגדל אותו. חשבתי שכדאי שאעבוד על עצמי ואז אקח את ילדי בחזרה או שאנסה ששתינו נראה ונחלוק אותו שהרי נכון שאני האמא אבל היא גידלה אותו הרבה זמן בלעדי. לא הייתי בטוחה אם אכן נתתי את הילד לאימוץ או לא
 

טופי33

New member
כחול =כ+חול המטלות נראות רבות כחול .הדברים בחלום

קשורים ליום יום =חולין
 
למעלה