שלום

קוקנהוף

New member
שלום

לאחר תקופה מאוד ארוכה של התנקות מזנבות קשרים לא מוצלחים והתבוננות מאוד עמוקה, מעין עריכת בדק בית אישי לרצונותיי ושאיפותיי הרגשיות, החלטתי שאני מוכן בהחלט לפסוע שוב בדרך הזוגיות. ברצוני לדעת פרטים נוספים מכם לפני שאפעל, הנתונים שלי: 17.01.1976-לידה רווק **שמי המלא אצל נילי רווה, כמו כן גם פרטים נוספים. תודה על ההתייחסות לבקשתי, כל טוב.
 
קוקנהוף

בוקר טוב מאמינה שלאחר בדק בית הסקת מסקנות והפקת לקחים איתם תצא לדרך אין מה להוסיף כי כל יציאה לדרך היא כיתת לימוד נוספת נראה שאתה בוגר ותדע לתמרן מאחלת לך המשך דרך זורמת נילי רווה
 

קוקנהוף

New member
ובאותו הנושא

היי נילי, בוקר מבורך. האם קיימת האפשרות לאנרגיה חוסמת ומכשילה שהולבשה עליי? (המחשבה על כך חלפה במוחי מספר פעמים ). קצת לא נעים להיזכר בכך בבוקר הנוכחי,אך תשובה חד משמעית תעזור לי להמשך. תודה על בדיקת הנושא.
 

קוקנהוף

New member
ערב טוב

התכוונתי לחסימה המונעת ממני קיום זוגיות והתבססות בחיים משותפים עם המיועדת. תודה על שיתוף הפעולה :::::::::):)
 
המשך

שלום רב החסימה שעליה אתה מדבר היא פנימית ולא חיצונית והיא קשורה למשקע עליו הנשמה באה לעשות עבודה מגלגולים קודמים היה לך גלגול שהצלחת להתגבר על חסימה ריגשית דומה ונראה שגם בגלגול זה אתה תוכל לה יתכן ותזדקק לעזרה חיצונית אבל לא בטוח בברכה נילי רווה
 
קשרים לא מוצלחים

אתה טיפוס אשר קשה לשים גבולות,כלומר להפסיק משהו שהתחלת,עם צד הרפתקן מאוד,מרגיש שיכול לצור תקשורת עם כל אחד,מתאים את עצמך לכל אחד .מאוד אינטואיטיבי בקלת החלטות,מרחף לפעמים,מתפזר ...בכל,כספים חשובים לך לגבי מעמד בעיסוק,עם נטייה קיצונית לביזבוז לא מבוקר או ההיפך הגמור ! ההיתה אמור שנה שעברה להרגיש עם המון מחשבות בראש מתרוצצות,בעיקר על זוגיות,שאם התחילה לפניכן הופסקה בנסיבות לא ברורות,הרגשת "מבודד" מהצד השני,קושי לקבל זאת . בעבר,פחדת להתחייב,הנובע מפחד לאבד את החופש האישי שלך,חשוב לך מאוד. שונא מריבות בקשר וזקוק לאישה משפחתית,לחיות איתה בהרמוניה מלא,לא פחות מזה,עכשיו מוכן למסגרת,קצת יותר שמרן נהיית לאחרונה . נושא השקעות כספיות,ניצול הזדמנויות על הפרק חזק,זוגיות נראים קשרים קצרים לאחרונה,ובעתיד הקרוב. עבודת מודעות יכולה לפתוח את הזוגיותהרצויה עכשיו. אגיב לך למסר גם !
 
למעלה