שלום

שלום

שתי בעיות שקשורות לאתר תפוז. כבר יותר מיומיים כשאני מנסה להכנס לתפוז, מופיעה לי הודעת שגיאה באנגלית שאומרת שאי אפשר להציג את הדף. זה נראה כמו שגיאה כאילו שלא מחוברים לאינטרנט. כשאני מנסה לגלוש באתרים אחרים, אין שום בעיה. * אני בסופו של דבר כן מצליחה להכנס, אבל זה רק אחרי הרבה מאוד נסיונות חוזרים ונשנים, כולל סגירת הדפדפן ופתיחתו מחדש. מאתמול יש לי גם בעיה חדשה אחרת. וגם היא רק בתפוז. נראה כאילו דף הבית שונה,כל מה שכתוב בדרך כלל בשורה העליונה למעלה, עכשיו זה במרכז הדף. וגם היכן שמופיעות, "תגובות אחרונות" זה מופיע באותיות גדולות בצבע כחול. מה קורה ואיך ניתן לסדר את זה? ככה בא לי.
 

ShiRaN faY D

New member
אני יכול להמליץ לך על פעולה מאד פשוטה,

המרעננת את הדפדפן ועושה לו חיים קלים יותר, והפעולה הזו יכולה לתרום רבות במיוחד בגלישה בתפוז- כניסה אל תפריט כלים של הדפדפן-->אפשרויות אינטרנט-->ביצוע ניקוי קוקיז, ניקוי קבצים זמניים וניקוי הסטוריה. לאחר מכן יש לסגור את הדפדפן לגמרי ולבצע חזרה מחודשת אל האתר. בגלישה מרובה ניתן לבצע את הפעולה הזו לפחות אחת לשבוע. אני מאמין שזה יסתדר.
 

ShiRaN faY D

New member
יותר ממה שצריך, היי בטוחה.

הלוואי והייתי יכול להשאיר הודעה כזו שתשאר אחת ולתמיד, כדי שכל גולש בכל אשר הוא יוכל לחסוך לי קצת מלרשום זאת שוב ושוב. לפעמים אני מרגיש כאילו אני משנן את המנטרה היומית שלי. :)
 
אתה באמת רושם?

תשבע! לא יותר פשוט לעשות "העתק הדבק"? חשבתי שזה בדיוק מה שאתה עושה. אז אם עד עכשיו לא עשית את זה, שאני בספק
, תתחיל................. עכשיו!!! ובשביל שלא ירגישו שהדבקת, אתה יכול לסיים עם חתום בנשיקה או משהו דומה :p ככה בא לי. אגב, אני עושה את זה גם ככה, את הקוקיס והקבצים, בכל שבוע. רק שהיסטוריה אני לא עושה. לפי עצתך עשיתי, וזה באמת הסתדר. רק מה? שכל מה שהיה לי בשורת הכתובת, גם הוא נמחק. יאללה איתך.. עכשיו אני צריכה לכתוב הכל מחדש. חתום בנשיקה.
 

ShiRaN faY D

New member
רושם אושם, ממש כמו ביומן.

באמת באמת, שבועת צופים! לעתים אני מעתיק ומדביק, אך תמיד יוצא לי לרשום מחדש וזה לא ממש עוזר תמיד יעלו שאלות שכאלו, כמו שעולות כאן שאלות בנוגע לבלוגים הכתובים לצ'אט ולבלוג TV קומונות ועוד שאר ירקות. הסבלנות שלי פשוט נמדדת לה בכל פעם מחדש, או שזה האופי האנגלי שבי. (אני ארשה לעצמי לתת לו את הקרדיט) לא נורא שנמחקה לך שורת הכתובות, אני בטוח שאת זוכרת את כל האתרים בהם ביקרת
ועכשיו שיהיה לך המשך נעים. חתום בשקיקה. (או בתמיכה)
 
למעלה