שלום..
תעזרו לי..

TribeGili

New member
שלום.. ../images/Emo92.gif תעזרו לי..

שמי גילי ואני עושה עבודת חקר על ניסויים בבעלי-חיים, שאלת החקר שלי היא: "ניסויים בבעלי-חיים- מוסרי או לא?!" עכשיו, בשביל הרקע.. אני צימחונית ואני לא משתמשת ולא אוכלת דברים שנוסו על בעלי-חיים. בשביל בפרק אחד בעבודתי יש דעות שונות-בעד ונגד.. אני מחפשת ולא מוצאת.. עכשיו אני צריכה ארבע דעות 2 בעד 2 נגד.. ודעות של דר' או פרופ' וכו'.. חיפשתי בהרבה אתרים.. אבל דעות ספציפיות לא מצאתי.. יעזור לי מאוד אם הדעות יהיו על השאלה של המוסריות.. אבל אם לא.. אין דבר.. תודה רבה רבה רבה מראש! גילי..
 
דרך שתעזור לך.

תיכנסי לאתר של איזו אוניברסיטה או משהו כזה שעושה למשל מחקר על המוח (סתם דוגמא). באתר של האוניברסיטה כתוב על כל דר' פרופ' שעובד שם. תרשמי את המייל או הפקס של כמה פרופסורים, ותשלחי להם שאלה כמו "האם אתה בעד או נגד ניסויים בבעלי חיים, נמק" וכו'. מקווה שעזרתי בהצלחה.
 
שכחתי להגיד,

שהם יחזירו לך תשובה, ותוכלי להכניס את הדעה שלהם לעבודה. אגב, גם אני בכיתה ד' עשיתי עבודה על ניסויים בבע"ח, ובטיפשותי הרבה זרקתי אותה.
 
גלי ../images/Emo140.gif

אני שמחה שבחרת לעשות עבודה על ניסויים בבעלי-חיים. על הפן המוסרי של ניסויים בבע"ח יש מעט מאוד חומר בעברית. כדי לקבל חוות דעת על המוסריות של ניסויים בבע"ח את צריכה לפנות לפילוסופים או אתיקנים, ולא לרופאים או מדענים. אני מצרפת לך כאן מאמר על מוסריותם של ניסויים בבעלי-חיים, וכן מאמר מקיף בנושא ניסויים בבע"ח. בהצלחה!
 

TribeGili

New member
וואי.. אם לא תפתחו איך תדעו..../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

תודה תודה תודה תודה תודה
ממש ממש ממש ממש עזרתם לי! מאי.. בטוח שאין לך את העבודה על המחשב..?!
סתם.. ממש ממש ממש ממש עזרתם לי..
תודה תודה תודה תודה
בקיצור.. תודה!
 
מיתר...

לא. אני זוכרת שבסוף השנה אף אחת מאיתנו (אלה שעשו איתי את העבודה) לא רצתה לקחת את העבודה אליה, אז המורה לקחה את העבודה, כי היא אהבה אותי. סתם
ואז בשנה שאחרי היא החזירה לנו את העבודה וזרקנו אותה או משהו. אז לא הייתי ממש בקטע של זב"ח. ואיזה שמורה על המחשב. פרמטתי את המחשב 3 פעמים מאז (אם לא יותר). שוב, בהצלחה.
 
למעלה