שני דברים שמפריעים לי
1. הכניסה - מי שכנכס מוצא את עצמו בין שני ארונות, ודרך הפתח שמול לא רואים כלום. 2. פינת המחשב - נראה לי שהיא די תקועה במעבר. לגבי הכביסה: אני מעדיפה להפריד, כדי לא לעמוד בתור כשצריך לטפל במכונה, כדי להשאיר משטח מעל המכונות לקיפול הכביסה וכו'