שלום

Butterfly Girl2

New member
שלום ../images/Emo204.gif

יש לי חבר טוב במקום עבודתי. אנחנו מאוד קרובים ומבלים הרבה ביחד מחוץ לשעות העבודה. לאחרונה נראה לי שהכוונות שלו לא בגדר "הידידות" בלבד. העניין הוא שאני לא מעוניינת בו בצורה כזאת ולא רואה בו משהו רומנטי. אני לא כל כך יודעת מה לעשות בעניין. החברות שלנו חשובה לי מאוד אבל מצד שני אני לא רוצה שיקווה שאני מעוניינת במשהו מעבר! מה עליי לעשות? לדבר איתו על זה גלוי? רק לרמוז?אולי אפילו לקרר את היחסים בינינו למרות שמאוד חשוב לי הקשר שלנו? אשמח להתייעץ עם הקלפים כיצד עליי לפעול בנושא. תודה
 

Butterfly Girl2

New member
הפריסה ../images/Emo187.gif

השאלה שנשאלה: כיצד עליי לפעול בנושא X? תוצאות הפריסה הפתוחה: מיקום 1 - נער המטות מיקום 2 - שבע המטות מיקום 3 - תשע הגביעים מיקום 4 - עשר הגביעים תודה רבה!
 
יש צורך בהיבט מסויים של חופש למילים

אותם הוא מבטא וההיבט הבולט ביותר הוא שפת הגוף שלו כלפייך. חופש במובן לא לגרום להם להיות שם. את צריכה ויכולה להיות מספיק אמיצה בכדי להוביל מהלך אחר בכל הקיים בחייו. טיפין טיפין להזכיר לו בשיחות שלכם או אפילו בענייני דיומא על מה שיש לו כרגע בחייו מבחינה רגשית. לשאול , להתעניין, לדבר בבחינת להכניס אותו למסגרת הנורמטיבית הקיימת. לא כתבת על מצבך המשפחתי ומצבו שלו אבל אני חשה כ יש לו מחוייבות ברורה לבת זוג לבית ולמשפחה.
 

Butterfly Girl2

New member
לשלי ולאורלי

אני כרגע נמצאת בקשר עם בחור אך הקשר בעייתי כיון שחבר שלי עבר לגור בארה"ב ככה ש כנראה לא ימשיך עוד הרבה זמן. ידיד שלי מצד שני פנוי ולעיתים קרובות אומר שהוא מחפש עכשיו קשר רציני שיוביל למיסוד בעתיד.
 

מגי 336

New member
Butterfly Girl2

כיצד עליי לפעול בנושא X? תוצאות הפריסה הפתוחה: מיקום 1 - נער המטות מיקום 2 - שבע המטות מיקום 3 - תשע הגביעים מיקום 4 - עשר הגביעים היי כנה עם עצמך - האם את באמת לא מעוניינת בקשר של יותר מידידות איתו? על פי מה שנראה דווקא כדאי לך לחשוב עליו באופן חיובי כבן זוג לעתיד...
 
הצלחת לבלבל אותי...../images/Emo8.gif

"אני נמצאת כרגע בקשר עם בחור אך הקשר בעייתי כיוון שחבר שלי עבר לגור בארה"ב" - יש בחור ויש חבר? "ידיד שלי מצד שני..." - יש גם ידיד? על מי את שואלת?
 

Butterfly Girl2

New member
../images/Emo6.gif

מצטערת על הבלבול...הבחור והחבר זה אותו אחד! מנסה להסביר שוב... יש לי חבר בערך שנה אבל לפני כמה חודשים הוא עבר לגור בחו"ל( ורשמתי שזה קצת בעייתי לנהל מערכת יחסים מרחוק ולכן אני לא ממש יודעת לאן הקשר הזה הולך) את שאלה שאלתי על ידיד טוב שאיתו אני עובדת. נראה לי שהוא מעוניין בי מעבר לסתם ידידות. אבל אני לא מעוניינת בקשר כזה איתו גם אם אפרד מהחבר. מקווה שקצת יותר ברור עכשיו
 
מצוין...

אם כך אני מסיכמה לחלוטין עם הפירוש של מגי.. הבחור נראה מאד מתאים לך, עפ"י הפריסה שלך. נדמה כי הקשר עם הבחור שגר בחו"ל מלווה בהמון התגוננות מצידך, כלומר נראה כי את מוצאת את עצמך לא פעם ולא פעמיים מצטדקת בפניו, מתרצת וכו'. לדעתי חוסר הסיפוק שיהיה לך בסופו של דבר מהחבר הגר בחו"ל, הוא הוא זה שיוביל אותך לזרועות הידיד שלך. נראה כי תהיו מאושרים יחד. בהצלחה!!!
 
למעלה