שלום

Hero of the Day

New member
שלום../images/Emo13.gif

אני לא יודעת אם מישהו זוכר אותי אבל פעם הייתי כותבת כאן (SMART ASS קראו לי...) אולי הוותיקים יזהו אותי
אבל גם אם לא אני שמחה לחזור אחרי חודשים בלי מחשב אז ברוכה הבאה לי
 

eMiFrEaK

New member
שלום:)

היום זה יום הנוסטלגיה!! חח ברוכה השבה!!! ואין סיכוי שאני אכיר אותך.. כי אני אמ.. יחסית חדשה ..:) אבל אני אשמח להכיר!! אפשר פרטים?? אגב.. אני אנה, בת 17.
 

eMiFrEaK

New member
שלום:)

היום זה יום הנוסטלגיה!! חח ברוכה השבה!!! ואין סיכוי שאני אכיר אותך.. כי אני אמ.. יחסית חדשה ..:) אבל אני אשמח להכיר!! אפשר פרטים?? אגב.. אני אנה, בת 17.
 
ברוכה הבאה..!!..! אממ אני לא מכירה

אותך..?.....? עד כמה וותיקה את..? אולי קרין או ג'ס מכירות אותך..??..? אממ kk1 או ladyluvjess מוכרות לך..?.? טוב קיצררר ברוכה הבאה.! אני עדי בת 16.. ואת..? איך קוראים לך גיל משו..? שיוו בננותת כמה חדשים יש לנו בזמן האחרון..!!..!
טוב זה היה ברור שאחרי הקליפ של די 12 הרבה יבואו..!!.! גוד פור אס..! קיצר ברוכה הבאה לכל החדשיםם..! תציפו..!
 

k k1

New member
*מצטערת אם זה ישלח הרבה*

אבל אני חייבת להגיב! קראו לך smart s או ass?? וארי זה freaking cow או משהו כזה?? כי אם כן אני מכירה אותך! וגם אם לא-וולקאם באק!
ו.....איזה כיףףףףףף!!!! הצפה של חדשים וישנים!!! טפו טפו טפו, חמסה חמסה חמסה, בלי לפתוח פה לשטן-הפורום גדל! אבל פיוז למה אתה לא נשאר?? :((( טוב לפחות תיכנס לפעמים...אתה לפחות עדיין אוהב את אמ? טוב אני יגיב לעוד כמה שירשורים פה- עדידוששששששששש את לא יודעת כמה אני חולההה עלייך!! ולא יודעת מה להגיד לך,זה שזה שולח מאה פעם כל הודעה זה ממש הורססס ת'פורום! ומילא אם הילה היתה מנהלת אז היא יכלה למחוק אבל לא! אבל מצד שני,אני לא יכולה לא להגיב...חח וכל פעם שאני לא רוצה להגיב את מכריחה אותי! חוצפנית! חחח סתם
ואמ לא כזה גרוע כמפיק! הוא אולי לא דרה, אבל הוא טוב לדעתי(מה עם ראנינג והשיר שלו ושל ג'יי זי שהוא הפיק ו-8 מייל ועוד הרבה הפקות שלו) אנה-בובה את לאאאאאא רוצה להתחלף איתי תאמיני לי! אבל כמו שליהי אמרה, אני ינסה להנות עם האנשים...!
 

k k1

New member
אהה ו...

*מחכה שג'ס תיכנס ותתלהב שהותיקים חזרו* חחח
 

Hero of the Day

New member
יאפ יאפ יאפ

איזה זיכרון !!! אז לכול מי שלא מכיר אני בטי בת 16 מתל אביב וד"א יש חתימה לפורום?
 
חחח קרין יש לה זכרון טוב.. אבל

קליטה קצת מאוחרתתת חחחחחחחחחחחחח הכול בצחוקאת יודעתתת.. ואממ כן יש לנו..
פורום אמינם (602)!
לא כל כך מיוחד אבל נחמד..
 
לא שלח הרבה פעמים..!..! מזל..!

גםםם אני חולה עלייך יפההההה..!! ומה זה משנה כמה הודעות זה שולח מצידי שישלח אלף..!!..! לא מפקיע ככה לפחות לא נפספס הודעה שלך (אולווס לוק און דה בריאט סייד אוף לייפ... חחחחח) אממ לפי מהה שהבנתי פיוז לא נשאר.. ואממ לא אמרתי שהוא גרוע אמרתי שהוא לא טוב.. שילמד קצת ויתחיל להפיק יותר... ואממ רנינג מופק די יה לא משוווו מהממם..!. ותנסי להנות איך שהוא בשמירההה למרות שזה חראאא... רגע את לא תיהיה פה ליל הסדר.....?........ באסה ביייייותררררררררררר..!!..!!
 

bLAck hALo

New member
שלום../images/Emo24.gif

אני לא מהוותיקים אבל עדין ברוכה השבה
\ שמחה שחזרת
 

eMiFrEaK

New member
חחח הורג אותי איך הפורום גדל מרגע .

לרגע... אבל כל החדשים!! והישנים!!:) תציפוווווווווווווו יש לכם אישור ממני חח:)
 

eMiFrEaK

New member
אגב....... מה עם המנהלת שלנו???

יש לי הרגשה שתהיה לנו מנהלת כשהנכדים שלי ישבו בפורום הזה... והנה אני שוב בקטע של נכדים... עזבו.. יש לי תסביכים חח וקרין!!!! גם אם כל הפורום יהיה בהודעות שלך, חופשי!!!!!!!! ועדי צודקת:) תמיד תסתכלי על הצד החיובי!! איזה אופטימיות רצה פה חח
 
יש לנו מנהלת עוד פחות משבועעים כבר

הגישה בקשה..! דרך אגב זה הילה למי שלא יודע!!(בלאק האלו.!!) ומה באמת חזרת לנכדים..?חחח וכן אני מזה אופטימית בזמן האחרון ורק לקרין כי היא לא פוסיטיו חחח רק קרין אל תשאל אותי עוד פעם מה זה.. חחח מקווה שהבנת.... חחחח לוב יו
 

eMiFrEaK

New member
כן אני יודעת שזאת הילה!!!

אבל למה היא לא כחולה עדיין?????????? חח נשמע נחמד.. כמה אפשר לחכות???????..
 

bLAck hALo

New member
סליחה! אני מבקשת בנשמה אני תמיד

כחולה וגם בראש תשאלו את עדיייייייי... וטוב זה תפוז אמרתי לכן אולי ני צריכה לעשות על זה איזה בגרות כדי להיות מנהלת פה כי איתם אי אפשר לדעת
 
חחח את כחולה ביותר.. גברת הילה..

וכן תפוז דפוקים... רגע הם אמרו לך מת הם עונים לך..? בדרך כלל זה שובעיים... אבל הם אמרו לך..?
 
למעלה