שלום :) שמח לקבל קצת עזרה ועצה

yulinka

New member
שלום :) שמח לקבל קצת עזרה ועצה../images/Emo9.gif

הסיפור די מסובך ואני אנסה לקצר:) בעלי ואני גרנו בדירה שכורה..החוזה היה אמור להיגמר 1 באוגוסט השנה ..ביוני עברנו לדירה אחרת<יחידת דיור צמודה להורים חינם> ביוני נכנסה במקומינו לדירה חברה טובה <לשעבר> בתאום עם בעל הדירה כשסוכם שבאוגוסט היא חותמת מולו חוזה ויוני -יולי היא מחפשת שותף ומשלמת לנו את השכר דירה טוב...בינתיים הבחורה הצליחה לגלות את פרצופה האמיתי...המצב כרגע הוא כזה: היא אכן חתמה חוזה עם בעל הדירה מה ראשון לאוגוסט. בדירה נשארו כמה רהיטים שלנו שהשארנו לה עד שתסתדר קצת כשהסברנו שניקח אותם לקראת סוף הקיץ היא אמרה יפה תודה ולא התנגדה היא עדיין לא העבירה את החשבון חשמל על שמה <היא כן משלמת את החשבונות בדקתי מול חברת חשמל> כנ"ל ארנונה כרגע אנחנו צריכים את הצילום של החוזה שלה כדי להוכיח שאנחנו לא גרים בדירה החל מ1 לאוגוסט <לחברת הכבלים החשמל ולארנונה וכו'> היא קיבלה חוב ארנונה החל מיוני ו"כועסת" עלינו משום מה <אנחנו הסדרנו את החוב שלנו לארנונה שילמנו במזומן את כל הסכום עד יוני ויש לנו קבלה וגם אמרתי לה שהיא צריכה לגשת בהקדם לעיריה ולא לחכות שיגיע לה חוב אבל היא החליטה לא להקשיב לי > היא מתחמקת מלפגוש אותנו השאלה היא כזאת האם יש לנו איזושהי זכות לדרוש ממנה להעביר לנו צילום של החוזה מה כרגע אנחנו יכולים/צריכים לעשות כדי להעביר את הארנונה והחשמל על שמה <במקרה שאין שתוף פעולה מצידה> ברור לנו לגמרי שהיינו טיפשים בכל הסיפור הזה וסמכנו על אדם שהיה אמור להיות חבר שלנו...אז תנסו לא להרצות לי על זה :) השאלה מה אנחנו יכולים לעשות במצב נתון? תודה על העזרה
 
הפתרון לא כל כך מסובך

1. אפשר לבקש מהמשכיר (בעל הדירה) לקבל העתק מההסכם וללכת אתו לעיריה/חברת חשמל וכו'. 2. אפשר גם לחתום על תצהיר שאומר החל ממתי אתם לא גרים בדירה ובעזרתו להעביר את החשבונות על שם בעל הדירה (שהוא ישבור אח"כ את הראש מול השוכרת). בהצלחה.
 

yulinka

New member
תודה על התגובה ובקשר לתצהיר

מה הכוונה? תצהיר אצל עורך דין ? היינו אתמול בדירה בכוונה לסגור את הענינים . היא התנהגה באופן גועלי ביותר וירדה לפסים אישיים בעל הדירה גם נוכח וספג את היחס הנוראי ממנה. בסוף העברנו אליה צילומים של קבלות על חשבונות ששילמנו וקיבלנו מבעל הדירה צילום של הדף הראשון של החוזה בו רשומים השמות והפרטים של השכירות...וגם קיבלנו הבטחה מאמא שלה <כן היא הביאה את אמא שלה ...> שנושא העברת החשבונות יטופל עוד השבוע... קשה לי להאמין שהסיפור הזה נגמר ובינתיים יש על שמני חוב בעיריה על 800 ש"ח אז..אפשר לקבל הסבר לגבי תצהיר ? הבנתי גם שאי אפשר לעשות העברת דירה לשם אחר כל עוד יש חובות בחשבון <החובות שלה> תודה מראש על התשובה
 
תצהיר

ניתן לפנות לעו"ד כדי שינסח ויאמת. במקרה שלכם ניתן לנסח לבד ולפנות למזכיר בית משפט כדי שיאמת את התצהיר. אבל... לפי מה שכתבת נראה שלא תזדקקו לתצהיר. תבדקו עוד שבוע בעיריה האם העניין סודר ואם לא - תפנו לעיריה עם העמוד הראשון של הסכם השכירות ותבקשו כי ימחקו אתכם כמחזיקים בדירה.
 

שיר ורד

New member
עוד פתרון אפשרי

להודיע לחברה, שאם העברת החשבונות על שמה לא תבוצע במועד שסיכמתם עימה, תתנו הוראה לגופים שבהם החשבון עדיין על שמכם לנתק את האספקה. אין לבצע את הפעולה עצמה (הוראת הניתוק), ללא שתודיעו לה על כך זמן סביר מראש.
 

yulinka

New member
תודה על התגובה ושאלה

את מתכוונת לניתוק חשמל ומים? מקווה שלא נגיע לזה
 
למעלה