שלום שלום

1984אא

New member
שלום שלום

הזהרתי כבר שאעדר לתקופות ארוכות, וזו הייתה אחת מהן והבאה כבר בדרך. בנתיים אני מקווה שנצליח להכניס מנהל שותף במהירות כדי להקל על העסק. בכל מקרה, מכיוון שאני פה לזמן מצומצם, אז אני אהיה קצת פחות חנון לגולשים שיחצו את הגבול. לכל הגולשים החדשים, אנא לקרוא את תקנון הפורום וללכת על פיו. הפורום הזה לא צריך לעסוק בהטפות, ובטח שלא באקטואליה. שיהיה לכולם שבוע טוב.
 

1984אא

New member
ודבר נוסף

קיבלתי כמה תלונות במסרים על הודעות או גולשים וכד'. אז אנא, אם יש לאנשים ששלחו לי כח להביא לי לינקים מסויימים, אז אני מבטיח לטפל בעניין. אך אינני מתכוון לעבור על כל הארכיון של ההודעות.
 

דהאמא

New member
מעצבן

תשמע, אתה לא יכול לבוא לפה כאוות נפשך ולמחוק שרשורים שלמים שהתחילו כ-
אך התפתחו לדיונים תיאולוגיים מרתקים וסוערים. מסורתי ואנוכי קיימנו אתמול בערב דיון ער על היחס כלפי אויבים לפי התורה. ואתה באת מאוחר בערב ופשוט חיסלת את כל השרשור, רק מפני ששורשיו באיזו הודעה פוליטית נבובה. אילו היית תופס את ההודעה הראשונית בתחילתה, מחיקה היא דבר ליגיטימי; אך מאחר ולא תפסת, והתפתח ממנו דיון מעניין, לא ראוי שמחקת אותו. אני מציע להוסיף חוק לתקנון הפורום: מחיקת
ים, רק בתחילת דרכם; אם מתפתח מהם דיון שכן נוגע למטרת הפורום, לא למחוק את כל השרשור אלא רק לסמנו ב-
.
 

דהאמא

New member
אני לא חושב שאפשר

מה שמחוק מחוק לצמיתות. לא סוף העולם על השרשור; פשוט חבל, כי הפורום הזה רדום לאחרונה, ואותו שרשור החל קצת לעורר עניינים, ולו לרגע קט, ובאותו רגע 'העלימו' אותו.
 
אפשר.

מנהלים בתפוז יכולים לראות את ההודעות המחוקות ולהעתיק את הטקסט שבהם להודעה חדשה.
 
למעלה