שלום שוב =]

Yellow Moon

New member
שלום שוב =] ../images/Emo191.gif

חשבתי על הנושא הזה כבר כמה זמן,ורציתי לשמוע את דעתם של אנשים פחות או יותר בגילי בקשר לנושא הזה- אתם חושבים שיש צורך בכל הקטע של החברויות בין בנים לבנות בגיל 13-16 נגיד? הכוונה חבר-חברה וזה.
 

ט ר י ג ר

New member
ממ..

אם מישהו רוצה אז בכיף, יש כאלה שבנויים לזה בגיל צעיר יותר, ויש כאלה שלא מוכנים לזה בכזה גיל. לרוב הקשר הוא סתם, בקושי אומרים שלום אחד לשני, אבל יש זוגות שגם מאוד נקשרים אחד לשני, כמו זוג זוג..
 

MeWithoutU

New member
אני דווקא חושבת...

אם רוצים בן/בת זוג...ומוצאים בן/בת זוג שרוצים...אז למה לא??? אני התחלתי לצאת עם חבר שלי בגיל 14 עכשיו אנחנו כבר 5 שנים ביחד
 

Molak

New member
בהחלט צריך..

נכון שלפעמים זה נראה כאילו אין לזה בסיס.. וזה סתם.. והם ייפרדו תוך שבוע כי הוא ייראה מישהי יותר יפה או שיימאס לה מהבדיחות שלו.. אבל לפעמים זה באמת קשר אמיתי שעובד הרבה זמן [אבל ברוב הפעמים הוא לא מחזיק אחרי סיום הלימודים או הצבא..] למרות שבת דודה שלי [בין ה25-30 ] נשואה היום למי שהיה חבר שלה עוד משהיא בת 17 בערך.. קיצר.. מה שאני מנסה להגיד זה שצריך את הקשרים האלה.. את ההתנסויות האלו.. כדי לדעת לבנות קשר בעתיד.. אני רואה את הקשרים האלה כמן "תרגול" לקראת הדברים האמיתיים בעוד כמה שנים.. ומי שמצליח להחזיק גם אחרי התיכון והצבא והלימודים.. כל הכבוד להם
 

black hock

New member
צורך?לא יודעת

אבל זה נחמד שיש לך מישהו קרוב יותר מ"סתם" חבר/ה (על תקן ידיד/ה)
 

lD0

New member
..

מתחת לגילאים האלה זה דיי חרטא. מגיל 14-15 זה נהיה טיפה יותר רציני. אני למשל מאוהב במישהי כבר יותר משנה, זה סתם מבאס אותי כי לא הולך לי. אבל אם לא מתאהבים, אז אפשר בלי זה..
 
אני דווקא חושבת שיש צורך...

זה אמנם חרטא והכל :} אבל א} זה באמת כיף כמו שאמרו. ואם אפשר, אז למה לא? ו- ב} זה גם נסיון למערכות יחסים בעתיד, שיהיו יותר משמעותיות ורציניות.
 
למעלה