אני התחלתי להיות צמחוני ביום שבת האחרון. אילו בדיקות עליי לעשות ואילו ויטימנים(אם בכלל) עליי לקחת? בקיצור מה אני צריך לעשות כדי שזה לא יפגע לי בבריאות.
אם אתה בקופת חולים כללית , תוכל לקבל מהם חוברת "צמחונות בקלות" בחינם. אם אתה לא בקופת חולים כללית , אז פשוט תבקש מחברים שלך/של הוריך שהם בקופת חולים כללית שיביאו לך.
כמו שכבר אמרו, כל הכבוד על הצעד החשוב! רופא המשפחה אמור לדעת אילו בדיקות לעשות. גם אם תוצאות הבדיקות יהיו מושלמות תדאג להקפיד על תזונה נכונה כדי לא לפתח חסרים. מזל טוב והרבה בהצלחה!
אז צמחונות תיתן לך רק בריאות משופרת. הסוד החשוב שהרופא יגלה לך הוא שאם אתה לא אוכל בשר אז אתה צריך לאכול משהו אחר! אז כן, תאכל כל יום קצת מוצרי סויה, חומוס או שעועית, מלח מועשר יוד, וקורנפלקס. זה מכסה את כל הויטמינים והמינרלים שיש בבשר והרבה יותר בריא. לבריאות
אפשר לבדוק בהן נוכחות של ויטמינים ומינרלים שונים. כדאי להקפיד שהן יכללו בי12, שהוא גם הויטמין שלעיתים יש צורך לקחת כתוסף. מעבר אליו (מידע נוסף יש בהרחבה במאמרים ובקישורים) אין סיבה לקחת סתם ויטמינים, אלא אם יש חוסר מסוים.