שלום...שאלה קטנה ברשותכם...

שלום...שאלה קטנה ברשותכם...

אני התחלתי להיות צמחוני ביום שבת האחרון. אילו בדיקות עליי לעשות ואילו ויטימנים(אם בכלל) עליי לקחת? בקיצור מה אני צריך לעשות כדי שזה לא יפגע לי בבריאות.
 

tombenarye1234

New member
שלום ../images/Emo24.gif

אני תום בן אריה , טבעוני בן 16 ממודיעין
הדיעה שלי היא לפנות לתזונאי...זה הכי פשוט...תלך לקופת חולים שאתה נמצא בה והם יעזרו לך
כל הכבוד על הצעד!
 

tombenarye1234

New member
אגב...

אם אתה בקופת חולים כללית , תוכל לקבל מהם חוברת "צמחונות בקלות" בחינם. אם אתה לא בקופת חולים כללית , אז פשוט תבקש מחברים שלך/של הוריך שהם בקופת חולים כללית שיביאו לך.
 
לך לרופא/ת המשפחה שלך

ובקש הפניה לבדיקות דם, בגלל הפיכתך לצמחוני. הוא כבר ידע אילו בדיקות לרשום לך. וכל הכבוד על המעבר לצמחונות
!
 

contessa

New member
ברוך הבא! ../images/Emo24.gif

כמו שכבר אמרו, כל הכבוד על הצעד החשוב! רופא המשפחה אמור לדעת אילו בדיקות לעשות. גם אם תוצאות הבדיקות יהיו מושלמות תדאג להקפיד על תזונה נכונה כדי לא לפתח חסרים. מזל טוב והרבה בהצלחה!
 

VEGANiUM2

New member
אם אתה בריא עד עכשיו..

אז צמחונות תיתן לך רק בריאות משופרת. הסוד החשוב שהרופא יגלה לך הוא שאם אתה לא אוכל בשר אז אתה צריך לאכול משהו אחר! אז כן, תאכל כל יום קצת מוצרי סויה, חומוס או שעועית, מלח מועשר יוד, וקורנפלקס. זה מכסה את כל הויטמינים והמינרלים שיש בבשר והרבה יותר בריא. לבריאות
 

tali_le

New member
ברוך הבא ../images/Emo142.gif לפורום

אני רואה שתשובות כבר נתנו לך מיטב המומחים כאן אז נותר לי רק לאחל לך בהצלחה עם הצמחונות וברוך הבא לפורומינו הקט הרי לך פרח רשמי -
טלי
 
ברוך המצטרף לכאן

צמחונות יכולה להבריא אנשים חולים, בשר הרבה פעמים רק מכביד על הגוף תשאר כאן בפורום ותהנה ..
 

Neta558

New member
בדיקות דם

אפשר לבדוק בהן נוכחות של ויטמינים ומינרלים שונים. כדאי להקפיד שהן יכללו בי12, שהוא גם הויטמין שלעיתים יש צורך לקחת כתוסף. מעבר אליו (מידע נוסף יש בהרחבה במאמרים ובקישורים) אין סיבה לקחת סתם ויטמינים, אלא אם יש חוסר מסוים.
 
למעלה