שלום...שאלה על כרטיס טלויזיה...

Bulzeye

New member
שלום...שאלה על כרטיס טלויזיה...

קודם כל אני מצטער אם זה לא קשור לפורום ואשמח אם תעבירו אותי לפורום מתאים יותר... קניתי את הכרטיס wintv pvr 150 של haupaugge. התקנתי אותו במחשב, סרקתי לערוצים...וכשהתחלתי לראות את הערוץ המתאים, ראיתי (יותר נכון שמעתי) שאין לי סאונד. באף אחד מהערוצים. וגם לא בהקלטות שהכרטיס יכול לעשות... צריך לציין שבמדריך שהחברה מוסיפה למוצר יש התייחסות קטנה לבעיה כזו, אך הפתרון שהם נותנים הוא לבדוק ש wave הוא לא על mute בבקרת קול של הוינדוס... זה לא עזר... מישהו יודע אולי איך פותרים את הבעיה? תודה לעונים... ודרך אגב, כמה שהספקתי לראות את האיכות של הוידאו - היא טובה מאוד... כמו בטלויזיה... והקלטה - הרבה מעבר לאיכות של קלטת...
 

adia

New member
חיברת את הכבל של האודיו שקיבלת?

אתה אמור לחבר את הכבל שמצורף,כי אחרת באמת יש לך רק ווידאו.החיבור הוא בתוך המחשב עצמו,תסתכל בהוראות התקנה. בתמונה המצורפת יש לך את הצילום של החיבור.
 

Bulzeye

New member
הכבל הזה לא נמצא בחבילה...

וחוץ מזה...התקנתי עכשיו את התוכנה sageTV ובתוכנה הזו האודיו כן עובד... אבל התוכנה לא נוחה לי... אני מעדיף כרגע לעבוד ב WinTv2000. פתרונות מישהו?
 

adia

New member
משונה שלא קיבלת.קנית ארוז מקורי?

אם אתה מחובר דרך הממיר אז תחבר את כבל האודיו לכרטיס מאחור.ויש לך כרטיס מעולה!נחשב הטוב ביותר.משהו בהגדרות שלך או בהתקנה חסרות לך.
 

Bulzeye

New member
קניתי ממשווק. ארוז ועטוף בעטיפת

יצרן (אני חושב)... אני לא מחובר דרך ממיר אלא ישירות מהאנטנה... אני לא חושב שחסר כבל כיון שב sagetv הסאונד עובד יופי (אולי קצת חזק מדי אבל זה בסדר
) דרך אגב, גם ב beyondtv יש סאונד... הצעות? תודה לעונים...
 

Bulzeye

New member
עדיין לא מצליח...אשמח להצעות...

ועוד שאלה קטנה - איך מתקינים את ה xmltv לתוך sagetv?
 
למעלה