שלום,שאלה לגבי מיילים....

Blueye1

New member
שלום,שאלה לגבי מיילים....

שלום, אני משתמש בתוכנת הדאר שהגיע עם ה 4700 שלי.רציתי לשאול האם ניתון להגדיר אותה כך שבדיקת מיילים תמחוק את המייל מהשרת-אני לא מוצא הגדרה שכזו.בנוסף,ומה שיותר בעייתי זה שאם הורדתי הודעת מייל ולאחר מכן בדקתי שוב מייל ובנתיים בבית מישהו אחר גם בדק מיילים אז גם המיילים שכבר הורדתי נמחקים מה אינבוקס.... האם יש דרך למנוע זאת? תודה דרך אגב ההודעה הזו נשלחה מה 4700 ממש מכשרים מדימים
 
למעלה