שלום,שאלה בקשר לפרדי.

  • פותח הנושא YOK5
  • פורסם בתאריך

YOK5

New member
שלום,שאלה בקשר לפרדי.

כמו שרובכם בטח יודעים...פרדי הסולן של להקת קווין הוא מוזיקאי בריטי ועוד חודש בערך אני נוסעת לטיול בלונדון וחשבתי לעצמי האם יש איפשהו מקום הנצחה לכבוד פרדי.. אני יודעת שיש בלונדון את המופע של We Will Rock You אבל חשבתי לעצמי שיהיה ממש נחמד ללכת לבקר במקום הנצחה לכבודו. אם מישהו מכיר על מקום כזה בלונדון או בסביבת לונדון יהיה נחמד אם יפרט עליו טיפה :) לילה טוב ומצטערת שפתחתי שרשור חדש
 

khammel

New member
מקומות הנצחה ועוד

שלום וברוכה הבאה. ממש אין סיבה להתנצל על פתיחת שרשור חדש. בהחלט מגיע לנושא הודעה משלו. מקום ההנצחה הרשמי לפרדי מצוי ב-Feltham (פרבר של לונדון). להלן הכתובת: The Centre Feltham High Street Feltham TW13 4GU יש כוכב לזכרו. ראי תמונה כאן: http://www.queenworld.com/artman/publish/article_1067.shtml מקום מתבקש נוסף הוא ביתו לשעבר של פרדי: Garden Lodge, 1 Logan Place תריצי את הנ"ל בגוגל למידע נוסף. מידע על מקומות קוויניים בלונדון אפשר למצוא כאן: http://www.queenconcerts.com/london.html אולי לא הכי מעודכן, אבל מקום טוב להתחלה. יש הרבה מה לראות.
ל-WWRY ניתן להשיג כרטיסים מוזלים נהדרים במרכז המבקרים שליד כיכר פיקדילי. http://www.visitlondon.com/attractions/detail/593028 אני ממליצה לבדוק איתם לפני שקונים במקום אחר. וכמובן, נשמח אם תחזרי לספר לנו (ולהראות לנו בתמונות) איך היה. טיול מהנה!
נ.ב. יש כמה הופעות מעניינות לחובבי קווין בספטמבר/אוקטובר. מתי תהיי בלונדון?
 

YOK5

New member
אממ

אני נוסעת ב28,9 ב1.10 אני נוסעת להופעה של קרלוס סנטנה בארנה שגם אותו ואת ההרכב שלו אני ממש אוהבת אז אני בכלל בשיא ההתרגשות מהנסיעה הזו למופע של WWRY אני לא בטוחה שאני אלך כי התכנון הוא גם ללכת להופעה של מלך האריות ואני גם בהופעה של קרלוס שזו הצואה לא קטנה :) אבל אני ממש רוצה ללכת למקום הנצחה של פרדי וגם חשבתי על לבקר במעבר חציה של הביטלס אם מישהו יודע היכן זה בידיוק :)
 

fif13

New member
אני חדשהההה

היי אני חדשה בפורום:) קראתי את השרשור,גם אני כנראה אהיה בלונדון סוף חודש הבא,אומנם צפיתי כבר במחזמר אבל אני בהחלט מעוניין בעוד "מנת" קווין..על איזה הופעות מדובר?
 

khammel

New member
בריאן מופיע ב-11.9 ויש גם להקות מחווה אבל...

כמו שזה נראה, התאריכים והמיקומים לא ממש יתאימו. www.allgigs.co.uk ברוכה הבאה לפורום וטיול מהנה!
 

E o S

New member
היי לכולם! גם אני טסה באותו תאריך!

איזה קטע, גם אני טסה ללונדון ב28.9..! את נוסעת עם איזי ג'ט? והאמת, הסתכלתי היו טיוב על קטעים מwwry, וזה ממש אכזב אותי:/ זה נראה לי כאילו שחיטה של השירים היפים ביותר שנוצרו. היה לי קשה לשמוע זמרת שרה את somebody to love לכן, אני שואלת האם באמת שווה ללכת למחזמר? והאם מישהו שלא מעריץ של קווין או מחזות זמר גם יהנה? ועוד שאלה- האם אין חנות בלונדון שמוכרת נגיד חולצות ודברים כאלה של קווין? תודה!
 

khammel

New member
יוטיוב לא מייצג בגרוש!

ללכת!!!!!!!! הלכתי עם אמא שלי ואחי שממש לא "מעריצים" של הלהקה והם מאד נהנו. זה פשוט מופע מצויין, קליל ומהנה. בדר"כ אפשר למצוא חולצות של קווין בחנויות לתיירים, לפעמים ב-HMV ולפעמים בדוכנים בשווקים. כמובן, אפשר גם בחנות של WWRY בתיאטרון הדומיניון. תהני ותחזרי לספר לנו איך היה.
 

fif13

New member
עונה

אני לא הייתי מגדירה את המחזמר שלהם כבאמת מחזמר,הסיפור די מצוץ מאצבע-מן מד"ב שכזה,איפשהו אפילו נחמד,אבל רק בשביל העונג בלשמוע שירים טובים שלצערי כבר לא נזכה לשמוע בביצוע המקורי שווה ללכת.כמובן שיש מלא להקות כיסוי וגם בארץ(כן,גם אני צפיתי בכתבה בערוץ 2)אבל יש הרגשה מיוחדת שנובעת מהעובדה שאתם נמצאים בעיר שבה הלהקה פעלה ושלחלק הנותר מהלהקה יש יד בכל הדבר הזה.חוץ מזה עוד אף אחד לא ביטל את עניין המזל ואולי מישהו יתמזל מזלו ליפול דווקא על ההצגה שבה בריאן ורוג'ר לוקחים חלק:)
 
למעלה