שלום, רציתי לשאול שאלה בקשר ל "backorder"

AVISTINKY

New member
שלום, רציתי לשאול שאלה בקשר ל "backorder"

שלום, עשיתי לפני כמה ימים הזמנה מ- unitedhobbies ורשום לי שם בכל חור "backorder". לא מצאתי בשום מקום מה זה וכל מי ששאלתי לא יודע מה זה....אולי מישהו כאן יודע מה זה??? אולי זו הזמנה שאני מזמין כשלא הכל במלאי? אז אני צריך לחכות עד שיהיה במלאי? זה לא נשמע לי הגיוני בגלל הסיבה שכשעשיתי את ההזמנה כל המוצרים שקניתי היו במלאי....אז אם מישהו יודע-אני אשמח. תודה,אבישי.
 

sagife

New member
backorder

מהיכרות עם האתר, ועם רבים שמזמינים ממנו, מדובר במצב בו המוצר שהזמנת לא נמצא במלאי. בדר"כ מצב כזה מעכב את ההזמנה כולה, בהמתנה למוצר שיגיע. לעיתים מדובר בעיכוב משמעותי ביותר (שבועות!) מאוד לא מומלץ להזמין מוצר שאינו במלאי.
 

AVISTINKY

New member
כן אבל כשביצעתי את ההזמנה היה רשום

"IN STOCK" על כל מה שהזמנתי.....ועכשיו ב "your account" רשום לי לייד הבקר שהזמנתי status:backorder ואתמול זה לא היה והיה רשום ליידו שהוא במלאי..... מעצבנים ההונגקונגים האלה אני משתגע מהם. תודה בכל מקרה.
 

sagife

New member
כמו כל דבר בחיים,

גם כאן יש יתרונות וחסרונות. אצל האמריקאים זה לא היה קורה אף פעם. מצד שני, אצל האמריקאים משלמים... לשיקולך.
 

yyy35yyy

New member
Backorder in towerhobbies

בהזמנה מ- towerhobbies הם שולחים את כל מה שיש במלאי וכאשר המוצרים שהיו ב- Backorder מגיעים למלאי הם שולחים אותם במשלוח נפרד ללא עלות משלוח נוספת. זה יתרון גדול של Towerhobbies
 

Loakie

New member
מצד שני

הזמנתי בתחילת מאי קיט ועדין הוא לא הגיע, הם טוענים שהוא יגיע באמצע יולי...
 

מר מתוק

New member
גם אני כבר ממתין מעל חודשיים להזמנה מ-TOWER

למרות שזמן המשלוח המשוער בזמן ההזמנה היה בין שבועיים לשישה שבועות, הם מבקשים לחכות 12(!!!) שבועות לפני שהם יוכלו לפעול בנדון. אני כבר אחשוב פעמיים לפני ההזמנה הבאה שלי מהם...
 
ואני,

הזמנתי מיונייטד חבילה בשווי של 65 ירקרקים באתריך ה7\3 והיום זה כבר נשלח אליי...
 

shari3

New member
גם אני היזמנתי

הזמנתי מיונייטד הובי ביום שני 07\07\02 ביום רביעי07\07\04 זה כבר נישלח לארץ
 

Guy Z

New member
../images/Emo207.gif אני מצטער על ההתפרצות

היום קיבלתי את המשלוח מיונייטד אחרי שבועיים וחצי. אני חייב לציין לטובה את העטיפה המרופדת בצורה יפה מאוד! על העטיפה נכתב כי מדובר צעצוע מתנה בשויי של 4 דולר. אין לי מילה רעה לומר!
 
למעלה