שלום, רציתי לדעת

שוגץ

New member
שלום, רציתי לדעת

כמה פחות או יותר מרוויחה גננת שעובדת במשרד החינוך או כשכירה בגן פרטי תודה מראש
 

ziva44

New member
שבת-שלום לך, שמתי-לב שכבר שאלת

שאלה זו מספר פעמים. את/ה מבינ/ה שאי-אפשר לענות תשובה חד- משמעית על שאלתך, הכל עניין של שנות ותק, תואר, השתלמויות... יש גם הבדל בין השוק הפרטי לשוק הציבורי. כך שכדאי שתפרט/י מה את/ה צריכ/ה בדיוק ולא שאלה כללית.
 

רות444

New member
אפשר לקבל גולשים חדשים בצורה קצת

יותר נעימה ולא מתלהמת
 
שוגץ היקרה

אין לי תשובה בשבילך, אני גננת אבל לא בפועל.... רק רציתי לציין שהתשובה הלא הנעימה והמתנשאת שענתה לך זיוה לא משקפת את הכנסת האורחים של משתתפי הפורום האחרים. ברוכה הבאה!
 

BDG

New member
לא נראה לי שהתשובה הייתה מתנשאת

באמת אי אפשר לתת תשובה חד משמעית לגבי משכורתה של גננת. יש הבדל רב מבחינת משכורת בין מתחילה וותיקה, גם בין בכירה ובין גננת שלמדה לתואר (שנה רביעית), בין גננת משלימה ובין גננת שהיא מנהלת גן,גננת שצברה הרבה גמולי השתלמות מוסיפה למשכורתה סכום לא מבוטל. בקיצור:די מסובך. עד היום כשאני מקבלת את תלושי השכר, ואני כבר די ותיקה, לא תמיד אני מצליחה לפענח את כל מרכיבי המשכורת.אבל ברור שעשירות גדולות אי אפשר להיות ממשכורת של עובדי הוראה, ולכן ארגוני המורים נלחמים על העלאת השכר.
 

zahav2

New member
זו משכורת נמוכה

אבל זה מה שמשלמים מאחר והמצב בשוק גרוע אז מנצלים אותנו. האם שעת עבודה שלנו שווה 24 ש"ח? חבל שאנחנו חלשות אם הגננות הוותיקות לא היו אדישות המצב היה שונה.
 

BDG

New member
מה זאת אומרת לא איכפת להן מאיתנו

החדשות? האם אנחנו הגננות הותיקות קובעות את המשכורות בשוק העבודה? זה עניין של היצע וביקוש. יש כל כך הרבה גננות ולרבות מהן אין עבודה במשרד החינוך. ברגע שגננת מסוימת תיסרב לשכר שמציעים לה,בסקטור הפרטי תגיע אחרת שתשמח לרכוש ניסיון ולהשתלב בעבודה גם תמורת שכר נמוך. את יודעת שפעם קשה היה להשיג גננת מחליפה כשמישהי חלתה. היום, במצבו העגום של שוק העבודה אין שום בעייה באזור שלנו להשיג החלפה. נהפוך הוא, יש הרבה גננות שמוכנות להגיע גם אם זה כרוך בדרך ארוכה יחסית.לדעתי מי שמסיימת סמינר חשוב שתשתלב ותתנסה גם בשכר לא גבוה בהתחלה. כמובן שאיני מתכוונת לשכר מחפיר או לניצול. דרך אגב,חברה שלי סיימה סמינר לפני כשנתיים והיא עובדת תמורת שכר של 4,000 ש"ח משעה 8.00-14.00.
 
למעלה