שלום רב,

E I NB V 6

New member
שלום רב,

משום מה להודעה הקודמת שלי לא התייחסתם אבל אני אנסה שוב את "Nזלי". אז ככה בעוד כשבוע בערך אני טסה לפראג לטיול של שבוע ורוצה לבקר גם בקלו ויורי, ליום או יומיים אני מחפשת המלצות טיפים , בקשר למה כדאי מה לא מה יקר מה לא שווה ומה שווה, אילו אתרים מומלצים לביקור? וכל המ שתוכלו לתת לי יעזור כל מידע יתקבל בשמחה להתראות עינב:)
 

Old Girl

New member
את רוצה לבקר בקרלובי וארי?

הבנתי נכון? האמת היא שלעניות דעתי, קרלובי וארי היא בכלל לא מקום לצעירים אלא יותר לגיל הזהב.
 

Old Girl

New member
זה לא מה שכתוב בכרטיס.

אבל אם כן - זה בשבילה. האבא שלי נוסע לשם כל שנה.
 

E I NB V 6

New member
היי, אני לא בגיל הזהב

אבל אני לא חושבת יש גיל למקום כזה המון חברים שלי ביקרו בפראג ומאוד נהנו, בכל מקרה אני עדיין לא קיבלתי שום המלצה, מה נסגר עם הפורום הזה קצת עייף, מבקשת כבר שבוע המלצות וטיפים לאף אחד אין? בכל מקרה אני לא חושבת שאני לא אהנה בקרלוי ורי בלי קשר לגיל, שמעתי שהמקום יפה ויש בו הרבה מה לראות.. מקווה שתוכלו לעזור אם לא אנסה במקום אחר תודה ולילה טוב עינב:)
 

יונית א

New member
בין לבין

הייתי בקרלובי ווארי.אבל לא לשהות של מספר ימים. בשביל יום של טיול מפראג- באתי -ראיתי- טיילתי-חזרתי(ולא התרחצתי!) בהחלט התאים לי. הרבה מה לראות??? כמה ימים? לא יודעת. נראה לי משעמם. (עניין של גישה וטעם כידוע-לא תלוי גיל). אגב, אם החברים היו ומאד נהנו,ואת סומכת על שיקול הדעת שלהם,מכירה את הטעם שלהם-למה לא להינות מכך ולשאול "ניקים" אנונימיים שאין לך מושג מי מאחורי הכינוי,דודה בת 83, חובב חלזונות,או כל אדם שאין לך מושג על טעמיו וסגנון הטיול שלו. אני מעדיפה לסמוך על חברים עם טעם דומה.
 

צביקה101

New member
לדעתי יותר מ - 4 שעות אין שם מה

לעשות (כמעט) אלא אם מגיעים לשם לבית מלון, למרחצאות.
 

E I NB V 6

New member
צודקת, אין שום קשר לגיל

כי כן חברים שלי נהנו בפראג וקרלו ויורי, ואני יודעת שיש שם מפעל של זכוכית ורודה ועוד כמה אתרי בילוי, וברור שיותר מיום אחד אין המ עלשות שם אני גם לא התכוונתי להיות שם יותר מיום מקסימום יומיים, אלא אם כן אתה בבית מלון ונמצא במרחצות אז זה טיול לשם מרגוע ונופש... ולמה רציתי הצעות? כי חשבתי שכאן זה פורום שנותן עצות וטיפים לטיול במקום שעוד לא הייתי בו.. תודה ויום טוב עינב")
 

E I NB V 6

New member
../images/Emo163.gifנ.ב.

היה מצחיק הדודה בת 89 והחובב חלזונות...נו מילא קיוויתי לפורום של אנשים מטיילים ומבינים היטב במקומות ומה כדאי ומה לא..:)
 

Old Girl

New member
לא הבנתי - את רוצה המלצות

על פראג או על קרלובי וארי? בכל אופן, כמובן שאני ממליצה בחום על פראג. אני מאמינה שמחבריך תוכלי לקבל מידע יותר מפורט, אבל מקומות החובה בפראג הם: 1. הרובע היהודי (תחנת רכבת סטרומסטקה ומשם תשאלי אנשים). בקרבת המקום יש את כיכר העיר העתיקה ששווה סיבוב. תמצאו שם את השעון האסטרונומי המפורסם. גם גשר קרל לא רחוק מהרובע היהודי, במרחק הליכה רגלי. 2. בית העיריה המשופץ (תחנת רכבת נמסטי רפובליקי). לא רחוק משם נמצא טינסקי דבור (אזור שכבר לפני אלף שנה חיו ופעלו בו סוחרים זרים, יש ארמון כנסיה והרבה מסעדות). 3.ארמון הירידים - מוזיאון האמנות המודרנית. 4. ארמון ולרשטיין - ארמון מהמאה ה - 17 וגן שצמוד אליו. 5. כיכר בית לחם וקפלת בית לחם שמעליה (תחרת רכבת נרודני טרידה) - הכיכר היא חדשה אבל יפה ומקסימה, מלאת מסעדות ובתי קפה. 6. אם רוצים מין שוק - אפשר לבקר בגני התערוכה, זה מקום עם הרבה ביתנים שמוכרים בהם כל דבר. 7. כיכר ואצלב - לרדת בתחנת רכבת מוזיאום או מוסטק. 8. מאלו סטרנה - רובע עתיק שמור (תחנת רכבת תחתית מלוסטרנסקה). 9. מצודת פראג - אין צורך בפירוט. להגיע בחשמלית 22. 10. תשאלו במלון על הופעות התיאטרון השחור - שווה. לגבי קרלובי וארי - יש שם הרבה בניינים יפים, מסעדות ואזורי נופש, אבל לא אתר ספציפי שחובה לבקר. אם רוצים להיכנס למרחצאות וכאלה - לדעתי כדאי להזמן מראש.
 

inok

New member
הייתי בפראג ולקחנו יום טיול לקרלובי

וארי. היינו בינואר כשהיה שלג והיה מראה מהמם - מסביב לקרלובי וארי הרים, הכל היה מושלג. מהפנט ויפה אבל חוץ מהנוף המרשים הזה ולהסתובב ברחוב לא היה שם מה לעשות...
 

E I NB V 6

New member
../images/Emo13.gifתודה רבה על המידע

אני בהחלט אשתמש בכל מה שרשמת לי פה, ואני חושבת שקרלוי ורי זה מקום מהמם לפי מה שראיתי גם לבקר יום אחד וגם לשהות שבוע במרחצאות...אבל בטיול הזה אני אהיה יום יומיים שם, לצערי , עד הפעם הבאה..:) תודה עינב:)
 

קוקולה2

New member
קארלובי וארי

הי עינב, עיירה נחמדה ויפה שעיקרה מרחצאות - אבל: לטיול של 4-5 שעות זה אחלה נסיעה. מכיוון שיש לכם שבוע אז יום אחד לקארלובי וארי זה ממש מתבקש. טיול רגלי במדרחוב, ארוחת צהריים טובה... ולא זה לא רק לגיל הזהב. אין צורך ביותר מיום שהות. נוסעים בבוקר חוזרים לפראג בערב. ישנם טיולים מאורגנים שיוצאים מפראג ולחילופין ניתן לקחת אוטובוס לבד (משמעותית זול יותר). יש טיולים נוספים שיוצאים מפראג לעיירות נוספות בטווח נסיעה סביר לטיולי יום.
 
למעלה