שלום רב !

tkhri

New member
שלום רב !

שלום לכולם
ראשית אציג את עצמי - אני בן 23, חילוני-מסורתי, קרוב יותר לזרם הדתי לאומי מאשר לזרם החרדי (ואני יודע שמדובר בהכללות מאוד מאוד גדולת ) . האופן שבו הזרם הדתי לאומי משלב בין תורה לעבודה, בין קודש לחול ובין עבר להווה ועתיד נראה לי כאופן הטוב ביותר . (ובמיוחד אם נשווה אותו לזרם החרדי) . הבנתי שכאן הולכים בעיקר לפי הרבנים של זרם זה, האם זה נכון? שנית, רציתי לשאול איפה אני יכול לקרוא מאמרים או כתובים של הרב קוק? תודה רבה לעונים .
 
שלום לך וברוך הבא!

גם אני משתייך לזרם הזה, עם זאת קשה לומר שכך הוא לגבי כל הנמצאים בפורום - היו כאן במהלך הזמן חרדים ודתיים חילוניים ואתאיסטים (ואפילו כמה גויים באו לביקור...). בכל מקרה - נשמח מאד להשתתפותך עימנו. לגבי מאמרים כדאי לך לחפש באתר ישיבה , אור עציון ויש עוד רבים. לגבי קריאת מאמרים ישירים - אם אתה מחפש קבצים מסויימים אתה מוזמן לפנות אליי ואעביר לך מאמרים או חלקים מספרים שתרצה במייל. בהצלחה!
 

tkhri

New member
תודה ו -

כן, אני מבקש מאמרים של הרב קוק . כמו שאתה יכול לראות מהחתימה שלי אני צמחוני ולרב יש את חזון הצמחונות המפורסם . הוא גם אבי הציונות הדתית ואני ציוני בכל רמ"ח איברי אז זה מתאים גם כאן . הזרם הציוני כולל בתוכו גם את "קולך" ,תנועה של דתיים למען הסביבה(שכחתי את שמה ), ועוד שלל תנועות וזרמים שמתאימים למחשבות שלי וחשבתי שהם זרים ליהדות, ולכן אני מעוניין לקרוא מאמרים ולדעת יותר על הרב שרואים בו אבי הזרם הזה ביהדות . אגב, אני לא מתכוון רק לחזון השלום והצמחונות אלא אפשר בכל נושא אחר. תודה
ושיהיה שבת שלום
 
למעלה