שלום רב, שאלה לי אליכם

עידוק

New member
שלום רב, שאלה לי אליכם

יש ברשותי את 3 דיסקי ההתקנה של VISUAL STUDIO 6. יש לי בבית רשת קטנה (LAN) ובה 5 מחשבים. הייתי רוצה להתקין על אחד מהם את התוכנות של VISUAL כAPLLICATION SERVER כדאי שלא אצתרך להתקינם על כל המחשבים. אני ידוע שיש אפשרות כזאת (מתקינים על מחשב ראשי ואז אפשר מכל מחשב שמחובר אליו להשתמש בתוכונת האלה),והייתי מאוד שמח אם תסבירו לי איך עושים זאת. האם צריך מחשב מיוחד בשביל זה או שאפשר עם משחב רגיל? האם צריך עותק מיוחד של זה או אפשר עם עותק פרטי? (מדובר על רשת קטנה וביתית לא על רשת מסחרית,ככה שלא צריך עותק מסחרי.) תודה רבה מראש, עידו
 

bobx

New member
../images/Emo140.gifאז ככה...

אני לא יודע אם זה באמת יעיל לעבוד ככה עם כלי פיתוח כמו VS.. (בייחוד לא ה-.NET 2.0 שמצריך מחשב די חזק...) אבל כעקרון אתה יכול לעשות את זה על כל מחשב, מה שאתה צריך אבל הוא באמת Aplication Server (אני הייתי ממליץ על MS 2003 Server SP1) ולהגדיר את הServer כ- Application Server.. אל תשכח כמובן (מחוייבותינו להזכיר*) את עניין הרשיונות.. אם אתה מפעיל את האפליקציה מכמה מחשבים - אתה צריך שיהיה לך רשיון על כל מחשב.. שיטה אחרת היא להתקין על השרת את הVS ולהתחבר אליו בTerminal Server ממחשב מרוחק.. (גוזל יותר משאבי רשת אבל הרבה יותר פשוט..)
 

עידוק

New member
תודה רבה!

איך מתחברים ממחשב מרוחק? האם אז יוכלו 2 אנשים לעבוד במקביל בVS? תודה! עידו
 

bobx

New member
../images/Emo140.gifכעקרון אם יש לך XP..

תוכל להתחבר למחשב מרוחק ע"י: Start ~> Run תכתוב: mstsc ותקיש ENTER. שם תצטרך להקיש את שם המחשב שאליו תרצה להתחבר או כתובת ה-IP שלו. אם יש לך 9X או 2K תגלוש לכתובת הבאה: http://ServerNameOrIP/tsweb כאשר כמובן במקום ServerNameOrIP יבוא שם המחשב שאליו תרצה להתחבר או כתובת ה-IP שלו. מיותר לציין כי האפשרות חייבת להיות מסומנת כפעילה במחשב המארח (או השרת) (בסך הכל עניין של להרים את הSERVICE בתנאי שהוא מותקן כמובן) כמה נקודות: 1. לא ניתן להתחבר למע"ה מתחת לXP PRO בשיטה הנ"ל. 2. במע"ה XP PRO - כמחשב מארח - יכול להיות רק אדם אחד בLOGIN בזמן נתון. 3. ב2K3 שאינו מוגדר כTerminal Server יכולים להיות עד שני אנשים בLOGIN בזמן נתון. 4. ב2K3 שכן מוגדר כTerminal Server מספר האנשים שיכולים להתחבר מוגבל לרשיונות או למכונות המתחברים. בקשר לשאלתך השניה - כן, 2 יוכלו לעבוד במקביל על ה-VS. כל אחד יקבל שולחן עבודה משלו, שם משתמש משלו ופרופיל משלו..
 

עידוק

New member
אוקי, תודה רבה!!!

עזרת לי מאוד! תודה
עידו
 
למעלה