שלום רב! מחפש עזרה אשמח אם תענו לי.

איציק173

New member
שלום רב! מחפש עזרה אשמח אם תענו לי.

אני חייל המשרת בגדוד לוחם והמחלה התפרצה לי בזמן הצבא. חוץ מהסבל שהמחלה גומרת לי חיצונית אני גם מקבל הערות כל הזמן. מסתכלים עליי כאל איזה מין מצורע. מה אני יכול לעשות איך מתמודדים עם המחלה הזאתי ומה הפיתרון שלה? רציתי לדעת אם יש עילה בכלל להגיש תביעה למשרד הביטחון. אשמח אם תוכלו לעזור לי.
 
שבת שלום../images/Emo24.gif

צר לי לשמוע על מצבך. ראשית אני ממליץ שתקרא באתר הרצ"ב על המחלה וכך תוכל גם להסביר לחבריך מה זאת המחלה, שהיא לא מדבקת ואין חשש מהמגע איתך. אולי לא כולם יבינו אבל תמיד יש כאלה. הם גם יעברו לצד השני של הרחוב כשצריך לעזור לנכה. שנית, אם המחלה התפרצה בזמן השרות הצבאי אתה בהחלט יכול לתבוע ואף לזכות מול משרד הביטחון. חשוב מאד לשמור את כל המסמכים הרפואיים ואם מצבך אינו מאפשר בריאותית ניתן גם לגשת לועדה רפואית לשינוי הפרופיל. ממליץ לך גם להצטרף לאגודת הפסוריאזיס הישראלית , לחיילים זה בחינם. כך תוכל להתעדכן על המחלה ודרכי טיפול.
 
שבת שלום../images/Emo24.gif

לכל אזרח במדינה גם אם הוא חייל מגיע כל מה שנמצא בסל תרופות. מידע נוסף בקישור הרצ"ב
 

יעל441

New member
אצל הבן שלי...

יש לי שני בנים עם המחלה... הבן הגדול אוטוטו גם עבר את כל התהליכים הללו לקראת הגיוס. ושאלו ובדקנו באמת מה ייתנו לו. אז לגבי תרופות, למשל הוא מטופל במשחת דייבובט שעוזרת לו אז הוא זכאי גם בצבא לקבל אותה, עם זה למשל ממש אין בעיה. אבל לגבי טיפולים בים המלח --- זה כבר עניין אחר, שדורש הרבה יותר בירוקרטיה.. אז אנחנו סופגים את העלויות. הבן שלי פשוט גם ככה לא אוהב להתבלט עם המחלה בגלל שחשוב לו השירות הקרבי...אז הוא מעדיף לקבל את מה שזכאי לו ולא "להלחם" יותר מדי... למרות שלי כאמא קצת קשה לראות את זה מהצד...
 

revitalb82

New member
הי איציק 173

אני נורא מצטערת לשמוע על כך..... : ( מה שאני כן יודעת בקשר לצבא זה ,שאתה זכאי לקבל משחות שיקלו עלייך במהלך השירות וישנה האפשרות של הטיפולים בים המלח אשר מפורט לך הכל באתר האגודה שיונה טאוב רשם.מה גם , בשביל לקבל אישורים לים המלח יש לקבוע טור לחר"פ לרופא עור ולבקש אישור לים המלח לא תמיד מקבלים אך אפשר להיתעקש טיפה יותר לכך, תיקח בחשבון שיש סבירות גבוהה שהפרופיל הצבאי שלך ירד וגם תפקידך בהתאם ישתנה.עכשיו מכיוון שהיתפרצה לך המחלה במהלך השירות הצבאי קיימת האפשרות לתבוע את הצבא דרך משרד הביטחון כלומר הכרה מטעם משרד הביטחון על היתפרצות המחלה בעיקבות שירותך הצבאי ובכך תוכל לקבל כמעט הישתתפות מלאה בטיפול במחלה שבתכלס יעזור לך המון המון המון(ובנינו כל חולה פסוריאזיס היה חולם שיהיה איזה שהוא גורם שיממן את השהות היקר שלנו בים המלח מידי שנה .. אז דאי"זכית"). וכן כמובן ההליך ארוך ומטיש אך שווה לעשות זאת. לדעתי ועד כמה שזכור לי מגיע לך פעמיים בשנה ירידה לים המלח לתקופה שתתואם מול רופא העור בחר"פ בהתאם למצבך. ברגע שתצהיר על המחלה למפקדייך תוכל לקבל הרבה הקלות בשירות הצבאי שלך. שיהיה לך בהצלחה המשך שירות נעים : )
 

danistar

New member
פנה לד"ר גלעד שלנו

הוא בין השאר בועדות הרפואיות , אני בטוח שהוא ישמח להדריך אותך . בגדול מנסיוני בצבא אין שום דבר שתקבל בלי להילחם עליו וכמובן בתנאי שאתה רוצה אותתו . אם התפרץ לך בצבא אתה חייב לאגור מסמכים כדי שתוכל לתבוע אותם אחרי השחרור . זה המון הטבות שמגיעות לך אחרי הצבא ששוות הרבה מאוד כסף ועוגמת נפש שתכסך ממך במלחמות עם הממסד . בזמן השירות הצבאי אתה יכול לקבל הורדת פרופיל , פטורים , הכל בהתאם למצב המחלה שלך ולרצון שלך כמובן . יש לי חבר טוב קצין בחיר בסיירת מובחרת שעד היום עם הספחת שלו עושה חודש וחצי מילואים כל שנה . הכל תלוי בבן אדם .
 
למעלה