שירי של טל
New member
שלום רב! יש לי 2 שקיות בגדים גדולות
לילדים ממידה 2 ועד מידה 8, קצת בגדי מבוגרים, שקית גדולה של חיתולים של פמפרס, כמה ספרים לילדים, נעליים לקטנטנים. אשמח מאד אם מישהו יוכל לפנות אלי על מנת לקחת את הדברים ולהעביר אותם לנזקקים. אני גרה ביקנעם. המון תודה!
לילדים ממידה 2 ועד מידה 8, קצת בגדי מבוגרים, שקית גדולה של חיתולים של פמפרס, כמה ספרים לילדים, נעליים לקטנטנים. אשמח מאד אם מישהו יוכל לפנות אלי על מנת לקחת את הדברים ולהעביר אותם לנזקקים. אני גרה ביקנעם. המון תודה!