שלום רב! יש לי 2 שקיות בגדים גדולות

שלום רב! יש לי 2 שקיות בגדים גדולות

לילדים ממידה 2 ועד מידה 8, קצת בגדי מבוגרים, שקית גדולה של חיתולים של פמפרס, כמה ספרים לילדים, נעליים לקטנטנים. אשמח מאד אם מישהו יוכל לפנות אלי על מנת לקחת את הדברים ולהעביר אותם לנזקקים. אני גרה ביקנעם. המון תודה!
 

jole

New member
שולחת לך טלפון שלי במסר

אנחנו כנראה נגיע מחר ליקנעם, היי איתי בקשר
 
למעלה