שלום רב בהמשך לסגירת עסק

viper211

New member
שלום רב בהמשך לסגירת עסק

שבוע טוב לכולם יש ברשותי עסק מחשבים חנות מחשוב העסק קיים חצי שנה הוא בבעלותי בשותפות 50-50 עכשיו לאחר תקופה של חצי שנה הגענו למסקנה שאין מקום לשניים ואין טעם להמשיך אנחנו מרגישים מחוייבות לכל הלקוחות שרכשנו האם ניתן למכור עסק? או למסור עסק בתמורה לקנייה של המלאי? האם זה מומלץ? או שכמו שחשבנו זה לסגור את העסק ולהמשיך לטפל בכול הלקוחות שרכשו מחשבים או כל חלק דרך הבית ככה שאחריות שלהם לא הלכה לאיבוד ושלא ירגישו ככה אולי אפילו לארגן ישיבת לקוחות ולהודיע לכולם לצלצל לכולם ולידע אותם תשמעו אנחנו סוגרים אבל האחריות לא נעלמת ולא שום דבר היא תטופל דרך הבית כי העסק לא מאפשר ל2 אנשים לחיות מהעסק ולא משתלם וחשבנו שאם נמשיך זה יגדיל את קהל הלקוחות אבל עדיין לא יהיה מקום ל2 וגם עדיף עכשיו מאשר בעתיד ככה יהיה קשה לשלוט באחריות של המון דרך הבית אבל מה דעתכם הפירון הכי אידיאלי לבעיה זו? מעוניין לסגור ברוח טובה וללא אויבים חס וחלילה והעסק לא בחובות לא בבעיות בגלל זה אולי עדיף כרגע מאר בעתיד שלא יתדרדר המצב כי זה ממש קשה לחיות מעסק שלא מכניס יותר מ1500 לכל אחד תודה מראש בברכת שבוע טוב
 

privet i

New member
למה שאחד לא ירכוש את החלק של השני

ובכך יהפוך לבעלים יחידי ? השני יעזור לו בתקופת הסגלות שתסכימו עליה אפשר לסכם על העלות של העזרה הזאת. כל זה בהנחה שיש טעם בהמשך קיומו של העסק.
 

viper211

New member
ואם החלטנו לסגור?

מה דעתכם על העצה של ללכת לכל לקוח הביתה וליידע אותו שהאחריות לא אבדה ושניתן יהיה לקבל את האחריות עדיין דרכנו כי אנחנו סוגרים את העסק מבחינה כלכלית לא משתלם ושלא ידאגו כי אנחנו מרגישים מחוייבים לכל אלו שרכשו מחשבים האם הרעיון נשמע ומקובל על הדעת?
 

mentorit

New member
ללכת הביתה....קצת מוגזם

אני ממליצה לא לזעזע את הלקוחות וגם לא לספר על כל :מאחורי הקלעים" שלכם. אתם נוהגים נכון והוגן כאשר אתם ממשיכים לתת שירות ללקוחות כך שמבחינתם אין שום שינוי למעט העובדה שמעתה ואילך השירות יינתן בקריאה טלפונית או דרך מייל - לא ככה? (אם הבנתי נכון). לכן הייתי ממליצה- העבר מכתב יפה לכל הלקוחות - אפשר גם במייל נחמד- לא להלחיץ ולא להבהיל - משהו קורקטי-בסגנון- עקב שינוי בכתובת המשרדים, מעתה ואילך שירות הלקוחות יתבצע דרך טלפון X , ניתן לפנות אלינו גם במייל.
 

viper211

New member
אהבתי את הרעיון שלך ואני חושב

שזה רעיון מצויין וזה שציינתי לגשת ללקוחות הביתה זה לא מלחיץ ולא שום דבר זה סך הכול בא ומספר להם את האמת זה לא סוד לדעתי וזה גם לא צריך להלחיץ להיפך מה שמלחיץ זה שמישהו סוגר את הדלת ולא מודיע כלום וזה לא הייתי רוצה שיקרה לי לכן אני מוכן לספוג על עצמי הכול ולטפל בכולם דרך הבית ללא מכירת ציוד אלה בתשלום על לצורל הדוגמה משלוח של חלק אז סכום סימלי של משלוח לא מעבר לכך ומכתב לא כולם קוראים ואין לי את המייל של כולם חשבתי בנוסף לעשות פרסום בעיתון משהו יפה אשמח לדבר איתך בפרטי ואולי לסגנן יחד מכתב בחודש חודשיים בקרובים בנתיים העסק לא ניסגר אבל כנראה שזה מה שיקרה שבוע טוב
 

zac3

New member
היכן העסק ממוקם?

האם יש לך ציוד (מחשבים ורכיבים) שאתה מעוניין למכור? אשמח לשמוע יותר פרטים. תודה.
 

viper211

New member
אז ככה

העסק ממוקם בדרום הארץ אשמח לענות על פרטים גם במסר אישי לגבי ציוד כרגע החנות מלאה וממשיכה לעבוד כרגיל רק ללא מכירת מחשבים, בשביל לצמצם את קבל הלקוחות בעתיד מבחינת אחריות של חלקים כך שיהיה אפשר להמשיך במשהו אחר באיזה ציוד אתה מעוניין? אתה מעוניין בציוד היקפי?
 
למעלה