שלום. צריכים עזרה דחוף..

שלום. צריכים עזרה דחוף..

לפני שנה אימצנו שני חתולים הכי מקסימים שיש. המצב הכלכלי שלנו אז לא היה הכי בשמיים אבל בסדר... יכולנו להרשות את ההוצאות... בזמן האחרון המצב התדרדר וכרגע אנחנו בקושי יכולים לקנות להם אוכל... יש להם פרעושים רציניים כבר יותר משבועיים ואנחנו לא יכולים לקחת אותם לוטרינר בגלל סיבה די מטומטמת : אין לנו מנשאים. ואם הם יהיו חולים [והאמת שיכול להיות שהם כבר חולים בגלל הפרעושים] לא נוכל לטפל בהם בגלל התשלום.. אז..עם כמה שזה כואב ותאמינו לי שזה באמת הדבר האחרון שרצינו לעשות, הגענו למסקנה שאנחנו חייבים למסור אותם.. אפילו אם מישהו יכול לקחת אותם לפינת האכלה שלו זה יכול להיות טוב, למרות שלא בטוח שהם יוכלו להסתדר בחוץ... והם ימסרו רק ביחד כי גם ככה תהיה לה טראומה בגלל העזיבה של הבית שהם גדלו בו, לפחות שיהיו ביחד... ברור שלקבל שני חתולים שהם כניראה חולים זה לא נשמע כמו המציאה הכי גדולה, אבל בבקשה תעזרו לנו - לטובתם... אני לא רוצה לחשוב מה יקרה להם אם זה ימשך ככה... אני לא רוצה להגיע למצב שנצטרך למסור אותם לצער בעליי חיים.. פרטים קצת יותר "טכניים": זכר ונקבה, בן שנה ושלושה חודשים ובת שנה בערך. הוא בצבעי ג'ינג'י-לבן והיא אפור-לבן. היא קצת יותר קטנה מהרגיל. ושניהם היצורים הכי מתוקים שראיתם בחיים שלכם.... בגלל זה כ"כ חבל לי על מה שהם עוברים בגללנו, מגיע להם הרבה יותר טוב מזה.. יש לי רק תמונות ישנות שלהם כי כרגע קצת קשה להיתקרב אליהם מבלי להידבק בפרעושים... אם תרצו אני אעלה אותן. אז מקווה שתוכלו לעזור, אולי מאיך שההודעה נראית זה לא נשמע ככה אבל באמת שהמקרה דחוף ביותר, אין לי מושג איך להסביר לכם כמה... אם יש לכם מושג איך לעזור לנו בבקשה צרו קשר במסרים וניתן לכם מספר פלאפון.. תודה רבה.
 
לא צריכים וטרינר בשביל פרעושים

אפשר לקנות אמפולה אחת (45 ש"ח) נגד פרעושים ולשים לשתיהן בעורף, או לקנות ספריי פרונטליין ב-60 ש"ח. אל תוותרו על החתולים כל כך מהר.
 

גן חיות

New member
גם אני הייתי במצב הזה

ויש דברים שניתן לעשות.. מה שאני עשיתי: במקום חול חתולים לארגזים - כל יום יצאתי החוצה(אצלנו יש הרבה חול, לא בכל אזור יש) ואספתי חול. לא היה כסף לקנות להם אוכל אז הם קבלו שאריות שלנו ושל השכנים(אמרתי לשכנים שזה יעזור אם יש להם אוכל מגוון) מצאנו ווטרינר שהיה נוח מבחינת פריסת תשלומים והנחות חתול חולה יכול להגיע לווטרינר גם בקופסה, במנשא מושאלת, בכלוב אחר(פעם יצא לי לקחת חתולה לווטרינר בכלוב של שרקנים.) פרעושים - אם גם החומרים שענת ציינה יקרים לכם, מישהו פעם כתב פה על אמצעים טבעיים - נדמה לי חומץ או מהשהו כזה. עולה פחות בהרבה. מאחלת לכם זמנים טובים יותר
 

brave cat

New member
"המצב הכלכלי שלנו

אז לא היה הכי בשמיים אבל בסדר... יכולנו להרשות את ההוצאות..." (ציטתה) לא ולא, אסור לאמץ חיות בלי אמצעים כלכליים. אתם אחראים על שני החתולים. מחובתכם לעזור להם ולהמשיך לטפל בהם. לא זורקים חיות ולא מזניחים אותן !!! לקחתם החלטה אז, תשוא בתוצאות היום !
 

geffenshay

New member
זה גישה קצת בעייתית, לא ?

כאילו, נגיד שהם עשו טעות והם לא יכולים לטפל יותר בחתול ... האים הם והחתול צריכים לסבול עכשיו לנצח ? לא עדיף לפתור את הבעיה ולשפר את חיי כולם ? אני לא אומר שזה המצב פה, וברור שצריך לנסות לשמוא על החתול אבל אם יש פעיה קשה אולי עדיף, גם לחתול, לעבור למקום אחר ...
 

brave cat

New member
הם מודעים לכך

שבזמן אימוץ החתולים מצבם הכלכלי לא היה משופר. אז למה לקחו על עצמם לגדל חיות ...!? תשמע, אנשים ממציאים תירוצים שונים ומשונים כדי להפתר מהחיות. האמת היא שהם כבר לא מעוניינים בחיות. לא מספיק שיש כל כך הרבה חיות עזובות/רחוב, בנוסף לכך באים המוסרים/ הנוטשים ומוסיפים חיות נוספות לרשימה השחורה !
 

geffenshay

New member
ואולי במקרה הזה זה לא תירוץ

אולי אנשים באו עם כוונות טובות ורצון לאהוב ולטפל בחתול ובסוף מצאו את עצמם במצב שבו הם לא מסוגלים לכך. למה ישר להניח את הרע מכל ?
 

brave cat

New member
לאן אתה חותר ?

כוונות טובות... היום הם לא מסוגלים לטפל בחיות ואני לא אופתע אם לבסוף חיות אלו יזרקו לרחוב. גידול חיות זו אחריות לכל החיים.
 

geffenshay

New member
נכון - ועדיין - כשמיהו מבקש עזרה

כי הוא ניקלע לבעיה - נאי מעדיף לנסות ולעזור (כשאני יכול) ולא לבור ולבקר את מעשיו וכוונותיו של המבקש.
 

brave cat

New member
לעזור למי ?

אני מעוניינת לעזור לחיות. חיות אינן חפצים. אנשים כאלה לא מעוררים בי סימפטיה. החיות שלהם כבר סובלות מהזנחה, עכשיו הם גם זורקים אותן ?!
 
תתפלאי

אף אחד לא סובל מהזנחה.. כרגע. אנחנו מנסים להגדיל ראש ולמצוא להם בית לפני שתתחיל הזנחה, ולא, הם לא ייזרקו לרחוב, לא משנה מה יקרה. הייתי שמח אם לא תזרקי הערות מעליבות כלפי אנשים שאין לך מושג לגבי מצבם הכלכלי, משפחתי ונפשי. אם יש לך עצות, אשמח לשמוע. אם לא, תודה על הביקורת הלא רצויה, אבל לא תודה.
 
למעלה