שלום ,,, מתנצלת שוב על הפנייה לגבי

sheepii

New member
שלום ,,, מתנצלת שוב על הפנייה לגבי

הטסת כלבי ,,, קיבלתי המון אינפורמציה לגבי הטסתו של כלבי - אך אני עדיין מתלבטת לגבי ההטסה עצמה- אם להשתמש בטשטוש או לא או בצמחי באך שמישהוא ציין.. יש לי כלב מבוגר בן 10 שעבר התעללות לפני שמצאתי אותו. אפשר לקבל בבקשה עוד מידע?והיכן אפשר להשיג טיפות של צמחי באך להטסה,,,ועד כמה זה באמת מרגיע ויעיל?
 
../images/Emo176.gif../images/Emo60.gifאני מציעה לך

לא להשתמש בטישטוש......יהיה הרבה יותר גרוע אם במקרה הוא יתעורר וימצא את עצמו טס בתא המטען.......פשוט להרגיל אותו לכלוב, ולשים לו בפנים איזה צעצוע או משהו מוכר שהוא אוהב......
 

sheepii

New member
החמוד התרגל לכלוב..

אני רק לא מבינה מה הבעיה הרפואית עם טשטוש... ובכלל האם כשמגיעים לצ'יק אין הוא אמור להיות עירני לחלוטין של בדיקת אל על?כי אני יודעת שלוקח זמן להשפיע - והכי מפחיד אותי ההמראה - שהוא יללחץ משינוי לחץ האויר..
 

toomuchdogs

New member
גם אני באותה הקלחת....

לוקחת איתי 2 כלבות.....כבר יש כלובי הטסה הבנתי שאסור להשתמש בטישטוש וכו' אבל חייבים להרגיל לכלוב כמה זמן הכלב אצלך מאז שהתעללו בו? אני כנראה אשתמש בשירותי טרמינל 4 פט'ס בשביל השקט הנפשי שלי אם תרצי פרטים שלחי אליי מסר. לאן את טסה, ז"א כמה זמן הטיסה? יש שם הסגר?
 

sheepii

New member
אז לוותר על טשטוש?

אני ממש ממש פוחדת!! הוא מאוד רגיש ומודע למה שקורה סביבו,כלב שעבר הרבה סבל לפני שהגיע אליי..אני לא רוצה שיחוה עוד טראומה.... אני ממש ממש מתלבטת.
 

chif62

New member
גיל 10 נשמע קצת מבוגר לטשטוש...

אבל אני לא סגורה לגבי זה - כדאי להתייעץ.
 

ניל´´י

New member
שיפי... בהולנד מאוד מקפידים על

בדיקת הנוגדנים!!! הם יבקשו ממך את הבדיקה, לכן רצוי לעשות אותה לפחות כחודש לפני הטיסה. פרט לכך, אין צורך לטשטש את הכלב, הטיסה כל כך קצרה שהוא ירדם במהלך הטיסה... הכלוב עם הכלב יוצא במסוע המזוודות... בדרך כלל כלובי הכלבים יוצאים ראשונים...
 
אפשר לעשות סדרת בדיקות

אצל הוטרינר והוא יחליט אם טישטוש אפשרי. כך עשינו לפני הטיפול שיניים של ג'סי .. בת 11 בקרוב.
 
למעלה