אם אתה כבר יודע לאן אתה מתחבר...
מה אנחנו יכולים להמליץ?
דבר ראשון: בעיקרון... 256K זה לא שיא המהירות, אז שים לב למחיר. בדוק מה הצרכים שלך. אם אתה מוריד הרבה קבצים כבדים אולי כדאי שתשקיע ברוחב פס גדול יותר. (256K שקול למהירות הורדה של 32KB/s ובדר"כ תקבל פחות מזה). חבילה של חצי מגה לא צריכה להיות הרבה יותר יקרה - הבדל של חמישה שקלים בערך בתשלום לספק - בקשר לבזק אני לא יודע.).
דבר שני: שים לב לשרשורי המהירות שמופיעים מדי יום באתר. בדיקת המהירות ב- ADSL אמורה להופיע כך: 1. פינג לבזק WOW - בעיקרון ככל שהמספר יותר נמוך - יותר טוב. 2. הורדת קובץ מבזק - מהירות הורדה. 3. פינג לספק - ככל שיותר נמוך יותר טוב. 4. הורדה מהספק - מהירות הורדה. 5. הורדה מחו"ל - מהירות הורדה.
דבר שלישי: לא מומלץ להתחייב לספק, מאוד לא מומלץ מודם USB, גם אם הוא בחינם. הכי טוב מודם שמתחבר לכרטיס רשת.