שלום.מקפיצה שוב את ההודעה..

שירי1983

New member
שלום.מקפיצה שוב את ההודעה..

אנחנו זקוקים לבגדי מעבר ובגדי חורף לילד בן שנתיים, מידה 4 במצב טוב..תודה רבה לכל מי שייענה להודעה..
 
למעלה