לצערי אני לא מדבר על מה שאתם מתכוונ
מתכוונים. יש שתי אופציות להיות מאותר דובדבן. הראשונה היא מו שהסברתם פה, ללכת לגיבוש צנחנים, להיות טוב, ואז להיות מאותר דובדבן. הדרך השניה, בה אני נמצא, היא לסיים גיבוש מרכזי, אני הייתי בגיבוש מטכ"ל וטייס, אחרי זה לעשות גיבוש משני, אני הייתי ב- 669, ואחרי זה מקבלים במקום גיבוש צנחנים רק ראיון צנחנים, ומי שמאוד רוצה מקבל ראיון דובדבן/צנחנים...לפי מה שאמרו לי בתחילת השבוע בראיון עצמו, יש שני גיבושים לאחר הגיוס, גיבוש יחט"יות וגיבושון דובדבן. שני דברים נפרדים, שהגיבוש דובדבן הוא רק יום אחד מאוד מאוד קשה...עכשיו, אם מישהו שהיה יכול לספר לי עליו זה יעזור לי מאוד...