שלום.. מחפש המלצה לצימר+טיול טרקטורונים בצפון

ParkSean

New member
שלום.. מחפש המלצה לצימר+טיול טרקטורונים בצפון

שלום שלום... אנחנו זוג צעיר, שלחברתי יש יום הולדת וארצה להפתיע אותה בצימר בצפון וטיול טרקטורונים נחמד... יצא לי כמובן קצת להסתכל לפני באינטרנט אבל ראיתי שיש פשוט כל כך הרבה אופציות שאי אפשר להחליט. לכן אני בא לכן ומבקש את עזרתכם, אם יש איזו המלצה על צימר טוב באיזור הצפון ובנוסף טיול טרקטורונים נחמד באותו איזור, זה יהיה נפלא! את הצימר אני אקח לסופ"ש אך רק לילה אחד.. (שישי-שבת) ואני יודע שזה טיפה בעייתי, אז אם מישהו מראש מכיר מקומות המסכימים לאשר רק לילה אחד זה גם יהיה נפלא.. תודה רבה מראש על כל עזרה...הכל מתקבל בברכה! שון.
 

ענתיל

New member
אני מעתיקה לך את התשובה שעניתי לשאלה דומה

צימרים טובים ולא יקרים בצפון: בליבנים - בקתות נחל עמוד, שרביט הקסם במעלה גמלא - בקתה ברמה, בשן בגולן, פנינה של מקום פינת חן בבני יהודה נווה בכפר במצפה באמירים - חורש מול כנרת, בית החלומות של אופיר בגבעת יואב - בקתות רינה ברמה, בקתה בגבעה ברמות - בקתה בכפר, בקתות נועם שירת הרוח באניעם ניחוח עץ בשדה אליעזר בקתה בעמק ביסוד המעלה בבן עמי - צימר וסימפטיה, ארומנטיקה בגליל אוויר הרים בשומרה הכנס לאתרי הצימרים הנ"ל ובחר את זה שהכי מוצא חן בעיניך. אטרקציות (סוסים, טרקטורונים) יש באיזור של כל אחד מהצימרים הנ"ל. כיון שכל צימר נמצא במקום אחר, בחר קודם צימר, ואח"כ בחר אטרקציות שנמצאות באיזור.
 

ParkSean

New member
תודה רבה קודם כל.. אבל..

תודה רבה על התשובה, הסתכלתי על חלק מהצימרים והם נראים מדהים.. העניין הוא שאני מבולבל כבר מכל האטרקציות והצימרים שיש, ויש מאות מהם! ולכן באתי לפה, לשאול האם מישהו ממליץ על צימר מסויים ומסלול טרקטורונים נחמד שהוא עשה כבר.. כי אינני רוצה לבחור סתם מתוך הגרלה ומעדיף לעשות זאת מתוך ידיעה... בכל אופן תודה מראש על התשובה, היא עזרה לי מאוד! :)
 

ענתיל

New member
כל הצימרים שציינתי קיבלו המלצות בפורום הזה

ובפורומים נוספים. זו בפירוש ידיעה ולא הגרלה! בסביבת כל אחד מהם יש טיולי טרקטורונים. אני מבינה שהרשימה הלא קצרה בילבלה אותך, והיית מעדיף המלצה על צימר מסוים. אך אתה רוצה צימר רק ללילה אחד בסופ"ש, וזה אפשרי רק בדקה ה-90 - אז עדיף שתהיה לך רשימה של מספר צימרים, שאולי אחד מהם יהיה פנוי בדקה ה-90 ללילה אחד! וחוץ מזה - כל הצימרים הנ"ל טובים, אז למה להמליץ רק על אחד?
 

oli55

New member
גם ממליץ על ניחוח עץ בשדה אליעזר +טרקטורונים

ממליץ בחום על הצימר ניחוח עץ בשדה אליעזר , צימר מפנק ומאד מפנק וכלל דיל של 170 ש"ח לטיול טרקטורונים בדישון לזוג ! אנחנו היינו ומאד נהננו מהצימר ומהטרקטורונים .
 
למעלה