שלום.מבקשת עזרה,דחוף.....

lelelele1

New member
שלום.מבקשת עזרה,דחוף.....

אני מחפשת פתרון להשלמת הכנסה מהבית. משהו שלא מצריך שעות עבודה קבועות אלה לפי זמני הפנוי אני חייבת למצוא פיתרון מידי לתקופה הקרובה בעקבות לחץ כלכלי. ממש ממש מבקשת הכוונה ורעיונות להתפרנס בכבוד תודה.
 
שיווק רישתי

כל מוצרי ה- MLM למיניהם: ניקן, sunrider ועוד חברה ששחכתי את שמה שפועלות בשיווק רישתי יכולות להתאים לך אם אתה אוהב/ רוצה לבצע מכירות. אומנם צריך להשקיע משהו בהתחלה (כמה מאות שקלים) אבל זה יכול לסייע לך בהכנסה משלימה. חוץ מזה לא יודעת מה הכשרתך אבל שיעורים פרטיים יכול להיות פתרון, ניקיון בתים/חדרי מדרגות, הדפסות לסטודנטים וכו'. הייתי לאחרונה באיסטנבול, היצירתיות של אנשים שם היא מדהימה. אחת העבודות שאנשים עושים כדי להכניס מעט גרושים, ואני לא מדברת על צחצוח נעליים שיש בכל חור: קחי משקל (זה שאנחנו עולים עליו לפני החגים ורואים איך הוא עולה אחרי החגים), ופשוט תשקלי אנשים ברחוב.
בהצלחה אילת רותם פיתוח עסקי www.RotemBD.co.il
 

רגין1

New member
כנ"ל טאפרוור, אייבון וחברות נוספות

בתחום הקוסמטיקה. הענין הוא שכדי להצליח להכניס הכנסה נוספת משמעותיית בעיסוקים הללו, יש צורך בהשקעת זמן מרובה (כמו בכל עסק). השקעת כמה שעות פה ושם לא תוכל להניב את הפירות המצופים.
 
נתונים

אם תספרי קצת על עצמך ומה יש לך להציע וכמה ומתי יש זמן פנוי יכול להיות שיהיה מה להציע לך לא בשיווק רשתי. האם את עצמאית או שאת מחפשת עבודה כשכירה?
 

tal 74

New member
מה את יכולה להציע??

זה מה שאת צריכה לשאול את עצמך. קחי דף ותתחילי לרשום מה את יודעת לעשות ומה יש לך להציע מה צריכים בסביבה שלך ומה חסר. (תשאלי אנשים בסביבתך מה היו מעוניינים שייהייה להם באזור המגורים) קצת קשה לייעץ בלי לדעת עלייך הרבה.
 

רגין1

New member
יצירתיות ולא רק בידיים

אני פוגשת סביבי נשים שרעיונות יצירתיים, יותר אפילו מידיים יצירתיות, עזרו להם להשלים הכנסה. הכנת תכשיטים, סריגת צעיפים ואפודות ומכירתם להורים בגני ילדים, עוגות ועוגיות (לא חייב דווקא עוגות מוס מסובכות עם שלושה סוגי שוקולד), אפילו שירותי סידור בית וארונות. נסי לצאת מהשבלונה. אפילו קבלת ילדים אליך הביתה לצהרים, בגילאי בית ספר, יכולה לעזור לכיס. חשבי איתנו ונוכל לעזור
 

תושה

New member
כל פעם שאני דחוקה קצת

אני מייד מתחילה עם הביביסיטר. זה נדמה כמו עסק של נערות, אבל אם את גרה בעיר גדולה - הביקוש הוא עצום! לא רק לשעות הלילה, אלא גם בשעות היום. 27 שח לשעה, נקי ביד, לפי הלוז שלך. ואגב, אם את אמא ולא יכולה לצאת מהבית - הציעי להביא ילדים אלייך הביתה. כשהייתי קטנה, לפני הרבה שנים..., אמא שלי הייתה מביאה אותי ליום בשבוע למשפחה , שם שיחקתי עם הילדים, אכלתי צהריים ועשיתי שיעורים, בפיקוח של אמא אחרת. היא קיבלה תשלום, אמא שלי קיבלה השגחה מעולה +אוכל+שיעורי בית מאמא אחרת, ולי היו עוד ילדים לשחק איתם. הסידור היה טוב לכולם. בהצלחה
 

lelelele1

New member
תודה לכול המגיבות.ובמענה למה אני ..

יודעת לעשות. אין לי ילדים אך אני משוגעת עליהם . אני יודעת להתעסק בעבודות משרדיות +תוכנות מחשב אני אופה עוגות מעולות ובסידור ארונות אני אלופה. מתעסקת להנאתי באומנות שימושית אבל... אני תלויה בעבודה אחרת מבחינת שעות העבודה ובשעות לא מוגדרות מראש לכן אני מחפשת עבודה לא לפי שעות קבועות שוב אני אודה לכן על כול הכוונה עוד משהו ... בשנים האחרונות איבדתי הרבה מבחינה כספית תוסיפו לזה את הקושי שלנו להביא ילדים מה שתורם רבות לביטחון העצמי שלי להיות בקרשים,ואני לא מדברת על המרפקים שאני חולמת שיהיהו לי כדי להצליח. אני באמת מרגישה שאני יכולה להצליח אך זה משהו שחי בתוכי ולא יוצא החוצה. יש לי חוש אסתטי טוב למדתי גרפיקה אני מעצבת בזמי הפנוית להנאתי אך שוב אני לא יכולה לעזוב את המקום שאני נמצאת בו וחוץ מזה אין לי מרפקים למורות שזה לא קשור לנושא ,איך אפשר להשיב לעצמי את הבטחון העצמי? תודה.
 

tal 74

New member
אז הנה רעיון קטן

מה דעתך על עיצוב חדרי ילדים?? ז"א ציור על קירות ורהיטים זה מאוד הולך עכשיו (ואמרת שייש לך כישרון) את יכולה לעשות זאת בזמנך הפנוי..וגם התשלום טוב (בין 500-1500 ש"ח לעבודה) עכשיו את רק צריכה לחשוב על איך להגיע ללקוחות פוטנציאלים
 

asaf raveh

New member
עבודה מהבית

האם אתה מחפש ... פרספקטיבה חדשה לחיים שלך, לבריאות, שגשוג ועצמאות ? האם אתה מוכן ... לעבוד על בסיס של משרה חלקית ולקבל הכנסה כמו למשרה מלאה ? אם התשובה שלך היא כן ... אנו מזמינים אותך להיות שותף להצלחה ולפריצת דרך חדשה רוה אסף 052-8354911 [email protected]
 
למעלה