שלום. מבקשת להתייעץ - קונכיות הנקה
קודם כל תודה על הטלפונים והקישורים שקיבלתי להודעתי הקודמת בעניין יועצות הנקה. רציתי לשאול בעניין "קונכיות הנקה": בקורס הכנה ללידה, אמרו לנו שמי שהפטמות שלה קטנות מידי או הפוכות, עליה להכין את השד להנקה בעזרת הקונכיות הללו - ולהרכיב אותן כ7 שעות ביום. העניין הוא שכשאני שמה אותן הפטמה כואבת והופכת לרגישה מאוד (ונשארת רגישה גם אחרי שאני מורידה את הקונכיות) השאלות שלי הן: האם להמשיך בכל זאת עם קונכיות ההנקה, כדי להכין את הפטמה? האם אני לא גורמת נזק יותר מתועלת? האם יש דרך אחרת מועילה יותר להכנת הפטמה להנקה? יש לציין שהפטמות שלי מגיבות לגירוי, אך הן קטנות. תודה רבה!
קודם כל תודה על הטלפונים והקישורים שקיבלתי להודעתי הקודמת בעניין יועצות הנקה. רציתי לשאול בעניין "קונכיות הנקה": בקורס הכנה ללידה, אמרו לנו שמי שהפטמות שלה קטנות מידי או הפוכות, עליה להכין את השד להנקה בעזרת הקונכיות הללו - ולהרכיב אותן כ7 שעות ביום. העניין הוא שכשאני שמה אותן הפטמה כואבת והופכת לרגישה מאוד (ונשארת רגישה גם אחרי שאני מורידה את הקונכיות) השאלות שלי הן: האם להמשיך בכל זאת עם קונכיות ההנקה, כדי להכין את הפטמה? האם אני לא גורמת נזק יותר מתועלת? האם יש דרך אחרת מועילה יותר להכנת הפטמה להנקה? יש לציין שהפטמות שלי מגיבות לגירוי, אך הן קטנות. תודה רבה!