שלום לפורום הנכבד (ביותר)

מצב
הנושא נעול.

yoram232

New member
שלום לפורום הנכבד (ביותר)

שלום לפורום הנכבד (ביותר)
היום הייתי (לצערי) עד לתאונה מחרידה,בה התנגש אוטובוס,שאני הייתי אחד מנוסעיו,בהולכת רגל תמימה. אני מאמין שהפורום דן בנושא זה,מה אמור לעשות נוסע שחש חוסר בטחון וחוסר נוחות מפאת נהיגה לא נוחה עד מסוכנת? האם לקבל מהנהג את פרטיו די בכך? מה רמת הענישה? תודה,ליאור.
 

fireman

New member
אתה יכול לשלוח תלונות

שלום לפורום הנכבד (ביותר)
היום הייתי (לצערי) עד לתאונה מחרידה,בה התנגש אוטובוס,שאני הייתי אחד מנוסעיו,בהולכת רגל תמימה. אני מאמין שהפורום דן בנושא זה,מה אמור לעשות נוסע שחש חוסר בטחון וחוסר נוחות מפאת נהיגה לא נוחה עד מסוכנת? האם לקבל מהנהג את פרטיו די בכך? מה רמת הענישה? תודה,ליאור.
אתה יכול לשלוח תלונות
לחברת האוטובוסים, משרד התחבורה ואף להגיש תלונה במשטרה כנגד הנהג לא פעם ולא פעמיים אנחנו פותחים את העיתון ונתקלים בידיעות על קנסות שהוטלו על נהגים וחברות תחבורה בגלל נושאים כאלו ואחרים, ביניהם גם עבירות תנועה חמורות.
 

ארזS

New member
דבר ראשון זה מקרה מצער מאוד.

שלום לפורום הנכבד (ביותר)
היום הייתי (לצערי) עד לתאונה מחרידה,בה התנגש אוטובוס,שאני הייתי אחד מנוסעיו,בהולכת רגל תמימה. אני מאמין שהפורום דן בנושא זה,מה אמור לעשות נוסע שחש חוסר בטחון וחוסר נוחות מפאת נהיגה לא נוחה עד מסוכנת? האם לקבל מהנהג את פרטיו די בכך? מה רמת הענישה? תודה,ליאור.
דבר ראשון זה מקרה מצער מאוד.
דרך אגב, מה פירוש שהאוטובוס התנגש בהולכת רגל תמימה? האם אני מבין נכון שהאוטובוס דרס את הולכת הרגל? אם זה כך (ואני מתאר לעצמי שלזה התכוונת) אז אני חושב שלמקרה שהזכרת מתאימה ההגדרה של תאונת דרכים. מה קרה להולכת הרגל? האם היא "רק" נפצעה או שמא קרה משהו חמור יותר? ובקשר לשאלה שלך: אם זאת תאונת דרכים אז המשטרה מעורבת במקרה ולכן אין טעם בתלונה שלך. מה שכן, אתה יכול למסור עדות במשטרה על המקרה. ובאופן כללי, אם אתה נוסע עם נהג פרוע לדעתך אתה יכול תמיד לבקש את פרטיו (שאמורים להמצא על מתקן הכרטיסים או מתקן הכסף הקטן) ולהגיש נגדו תלונה.
 
גם אי-הצגת הפרטים הנכונים היא עבירה

דבר ראשון זה מקרה מצער מאוד.
דרך אגב, מה פירוש שהאוטובוס התנגש בהולכת רגל תמימה? האם אני מבין נכון שהאוטובוס דרס את הולכת הרגל? אם זה כך (ואני מתאר לעצמי שלזה התכוונת) אז אני חושב שלמקרה שהזכרת מתאימה ההגדרה של תאונת דרכים. מה קרה להולכת הרגל? האם היא "רק" נפצעה או שמא קרה משהו חמור יותר? ובקשר לשאלה שלך: אם זאת תאונת דרכים אז המשטרה מעורבת במקרה ולכן אין טעם בתלונה שלך. מה שכן, אתה יכול למסור עדות במשטרה על המקרה. ובאופן כללי, אם אתה נוסע עם נהג פרוע לדעתך אתה יכול תמיד לבקש את פרטיו (שאמורים להמצא על מתקן הכרטיסים או מתקן הכסף הקטן) ולהגיש נגדו תלונה.
גם אי-הצגת הפרטים הנכונים היא עבירה
לכן רצוי גם לרשום את מס' הרישוי של האוטובוס, מס' הקו, השעה, מקום וכיוון הנסיעה וכו'
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה