שלום לפורום הנכבד (ביותר)
שלום לפורום הנכבד (ביותר)
היום הייתי (לצערי) עד לתאונה מחרידה,בה התנגש אוטובוס,שאני הייתי אחד מנוסעיו,בהולכת רגל תמימה. אני מאמין שהפורום דן בנושא זה,מה אמור לעשות נוסע שחש חוסר בטחון וחוסר נוחות מפאת נהיגה לא נוחה עד מסוכנת? האם לקבל מהנהג את פרטיו די בכך? מה רמת הענישה? תודה,ליאור.
שלום לפורום הנכבד (ביותר)
היום הייתי (לצערי) עד לתאונה מחרידה,בה התנגש אוטובוס,שאני הייתי אחד מנוסעיו,בהולכת רגל תמימה. אני מאמין שהפורום דן בנושא זה,מה אמור לעשות נוסע שחש חוסר בטחון וחוסר נוחות מפאת נהיגה לא נוחה עד מסוכנת? האם לקבל מהנהג את פרטיו די בכך? מה רמת הענישה? תודה,ליאור.