שלום לפורום הנחמד ../images/Emo13.gif
כבר כמה שבועות אני קוראת פה וגם מכירה לא מעט מהנפשות הפועלות מפורומים אחרים אז רצינו (שירה ואני) סוףסוף להגיד שלום באופן רישמי. אנחנו כבר (כמעט) בנות 7 שבועות ואין ברירה, צריך למצוא מטפלת למלאכית הקטנה. אז אם מישהי יודעת על מטפלת ברעננה החל מפברואר למשרה מלאה או שיש לה המלצות מה אני יכולה לעשות בכדי למצוא מטפלת אני אשמך לשמוע
כבר כמה שבועות אני קוראת פה וגם מכירה לא מעט מהנפשות הפועלות מפורומים אחרים אז רצינו (שירה ואני) סוףסוף להגיד שלום באופן רישמי. אנחנו כבר (כמעט) בנות 7 שבועות ואין ברירה, צריך למצוא מטפלת למלאכית הקטנה. אז אם מישהי יודעת על מטפלת ברעננה החל מפברואר למשרה מלאה או שיש לה המלצות מה אני יכולה לעשות בכדי למצוא מטפלת אני אשמך לשמוע