שלום לפורום הנחמד

שלום לפורום הנחמד ../images/Emo13.gif

כבר כמה שבועות אני קוראת פה וגם מכירה לא מעט מהנפשות הפועלות מפורומים אחרים אז רצינו (שירה ואני) סוףסוף להגיד שלום באופן רישמי. אנחנו כבר (כמעט) בנות 7 שבועות ואין ברירה, צריך למצוא מטפלת למלאכית הקטנה. אז אם מישהי יודעת על מטפלת ברעננה החל מפברואר למשרה מלאה או שיש לה המלצות מה אני יכולה לעשות בכדי למצוא מטפלת אני אשמך לשמוע
 

Joy107

New member
ברוכות הבאות נועה ושירה../images/Emo140.gif

היא באמת מלאכית קטנה! בקשר למטפלת, סורי, אנחנו מהצפון
 

ayush

New member
ברוכות הבאות ../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif

לא יודעת לגבי מטפלת, אבל שיהיה בהצלחה. שירה מדהימה
 

coffebean

New member
ברוכה הבאה!../images/Emo65.gif

ולצערי לא יודעת לעזור בעניין מטפלת..שירה מקסימה
 

גלשני

New member
ברוכות הבאות ל../images/Emo82.gif שלנו

שירה נראית מלאכית קטנה ושיהיה לכן המון בהצלחה יחדיו באימהות הטרייה!!
 
למעלה